سیاسی

افغانستان باگذشت هرروز در جایگاه بلندتری قرار می‌گیرد

افغانستان، با فتح و پیروزی امارت اسلامی در جایگاه بلندتری قرار گرفته است و با گذشت هروز به دستاوردهای بزرگ امنیتی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دست پیدا می‌کند. 

احمدشاه

افغانستان، با فتح و پیروزی امارت اسلامی در جایگاه بلندتری قرار گرفته است و با گذشت هروز به دستاوردهای بزرگ امنیتی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دست پیدا می‌کند.

واگذاری سفارت‌های مقیم کشورها به امارت اسلامی، آمدن هیٲت‌های بلندرتبه کشورهای اسلامی و حمایت نکردن جهان از جبهات ضد امارتی این‌ها همه نشان می‌دهند که امارت اسلامی مورد اعتماد جهان است و جایگاه بلند سیاسی پیدا کرده است.

از سوی دیگر امنیت، آرامی، ثبات پولی و رونق گرفتن آبادی در افغانستان، نظام کنونی را حیثیت بخشیده و جایگاهش را در سطوح مختلفی بلند برده است.

ملت نیز نظام کنونی را از دل و جان حمایت می کنند و برای پاسداری و بقای این نظام اسلامی، آماده‌ی هرگونه فداکاری و قربانی استند.

امروز موفق ترین نظام، نظامی است که ملت در کنارش باشد و با کشورها و جهان مناسبات و تعاملات حسنه داشته باشد.

خوشبختانه افغانستان امروزی از کشورهایی است که ملت بزرگ را هم کاملاً با خود داشته و با جهان نیز تعامل مثبت دارد و برای هیچ گروهی اجازه نمی‌دهد که تهدیدی برای کشورها و جهان باشد.

خوبی حرف در این است که؛ افغانستان امروز از یک‌دست اداره می‌شود و تحت زعامت یک امیر فرهیخته قرار دارد.

نیروهای نظامی و ملکی کشور همه گوش به صدای امیرالمومنین «حفظه الله» استند و هرچه که امیر عالم و عدالت‌پسند کشور فرمان بدهد؛ لازم الاجرا می‌باشد و هیچ‌کسی از فرمان امیر عالیقدر خویش، سرپیچی نمی‌کند.

وحدت و یک‌پارچگی ملت، افغانستان را نسبت به گذشته برتری داده است و امروز از لحاظ سیاسی، نظامی، اقتصادی و دیگر امور کشوری جایگاه رفیعی دارد.

با آمدن سال جدید خورشیدی، تدابیر زیادی روی دست است و امسال نسبت به سال های قبل، دستاوردهای زیادی افغانستان را استقبال خواهند کرد و افغانستان در مقام برتری قرار خواهد گرفت.

مبصرین و تحلیلگران مسائل سیاسی، امنیتی و اقتصادی جهان، غالباً به آینده افغانستان خوشبین استند و فرداهای این کشور را درخشان توصیف می‌کنند.

جهان حالا دانسته که حکومت یکدست و همدل به جز از امارت اسلامی وجود ندارد و دیگر هیچ گروهی نمی‌تواند افغانستان را به درستی اداره کند و من‌حیث یک حکومت موفق و پاسخگو، عرض وجود نماید.

از همین جهت است که امارت اسلامی وجاهت ملی و بین المللی پیدا کرده و با گذست هروز به یک کشور مقتدر و باعظمت تبدیل می‌شود.

از سوی دیگر ساخت‌ساز شهرها و پیشرفت پروژه‌های بزرگ ملی و بی‌پشینه، امید ملت و کشورها را بلند برده و دنیا حقانیت نظام ناب اسلامی افغانستان را درک کرده اند.

بنابراین افغانستان آینده درخشان دارد و شاهین بختش با گذشت هرلحظه در قله‌ی بلندتر سیاسی، نظامی و اقتصادی پروبال زده و در فضای روشن سعادت و نیک‌بختی پرواز می‌نماید.

ملت افغانستان باید مطمین باشند و با خاطر آرام به کاروبار شان بپردازند و سنگ و خاک این سرزمین را از مِهر به چشمان خویش مالیده، ماندن در خاک و خطه را بر تمام عیش‌ونوش کشورهای بیگانه ترجیح بدهند.

چون در کشورهای بیگانه و خصوصاً در کشورهای غربی در کنار آوارگی و خواری و ذلت، احتمال گمراه شدن فرزندان شان نیز بلند است و آینده‌ی تاریک و ننگینی به سراغ خود و فرزندان شان خواهد آمد.

ازاین رو، توصیه می‌شود که ملت، آرامش و بودن در وطن را حفظ کنند و از زرق و برق اروپا، امریکا و کشورهای کفری صرف نظر نمایند.

عزت در اسلام و همچنان در آغوش وطن است و باید این عزت و عظمت را حفظ کرد و برای آبادی و شکوفایی آن، کمر همت بست.

به امید افغانستان پروجاهت و شکوهمند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *