سیاسیمقالات

فروپاشی کاخ استبداد اسرائیل، نزدیک است!

مولوی محمدرحیم

اسرائیل با حملات غول‌آسای خود بالای غزه و حماس، فکر می‌کرد که غزه را اشغال و قضیه‌ی حماس را یک‌طرفه می‌نماید. اما مشیت الهی بر این رفته بوده که حماس مستحکم‌تر شود و غزه به گورستانی برای نیروهای اشغالگر اسرائیل و امریکا تبدیل گردد. اسرائیل به حمایت مستقیم امریکا حملات سنگین و مرگباری را در غزه به راه انداخت و هزاران تن را به شمول کهن‌سالان، کوکان و زنان بی‌رحمانه به شهادت رساند و غزه‌ی آباد را به مخروبه‌ مبدل نمود. اما اراده‌ی ملت قهرمان و مجاهدین حماس هرگز تغییر نکرد و باوجود کمبود اسلحه و امکانات، بازهم غزه را به گورستان اشغالگران تبدیل و این شهر را جهنم سوزانی برای نیروهای متجاوز گرداندند. در جنگ غزه، روزانه ده‌ها تن نیروهای اسرائیلی به جهنم فرستاده می‌شوند و ده‌ها تن دیگر زخمی و با پیکر خونچکان میدان نبرد را ترک می‌گویند و با سراسیمگی تمام، فرار را بر قرار ترجیح میدهند. حملات موشکی و تلافی‌جویانه، و نسبتاً موفق‌آمیز ایران نیز نشان داد که اسرائیل با گذشت هرروز با چالش‌های بزرگی مواجه می‌شود، در تنگنا قرار می‌گیرد و در میدان جنگ، رو به باخت و شکست است. اگر ایران و برخی کشورها و جبهات دیگری حملات خود را در قلب اسرائیل گسترش دهند، به زودی ما شاهد فروپاشی اسرائیل و ناکامی امریکا در جهان و منطقه و حضوصاً در شرق‌میانه خواهیم بود.

ازینکه اسرائیل در تیررس است و این غده‌ی سرطانی از هرطرف مورد تشعشعات قرار می‌گیرد و چانس زنده‌ماندن و جان‌به‌سلامت‌بردن را بسیار کم دارد. اگر کشورهای عربی بازهم از بی‌جرئتی کار نگیرند و تا حدی با مجاهدین حماس و ملت مظلوم فلسطین، دست یاری و همکاری دراز کنند، سقوط اسرائیل و ناکامی امریکا از مرز احتمال عبور می‌کند و به خط حتمی، وصل می‌گردد. اما امروز دیده می‌شود این شانس کم‌تر است که کشورهای عربی مانند سعودی، مصر و امارات عربی، سر از حلقه‌ی امریکا بیرون کنند و حتی برای حمایت و نجات فلسطین و ملت مظلوم غزه، دست یاری بدهند.

چون پای و دست آنان سخت، به زنجیر امریکا بسته شده و دشوار است که این زنجیرها را بشکنند و آزادانه و مستقلانه عمل نمایند. به هر صورت، چشم اسرائیل در فضا دوخته شده و منتظر است که چه وقت و چقدر موشک و کروز از فضا سرازیر می‌شود و چه اهدافی را می‌کوبد. ما ایمان داریم که خداوند دانا و توانا، ظالمان را تباه می‌کند و سرنوشت ظالمان را با سقوط، فروپاشی و چشیدن عذاب دردناک مواجه می‌سازد. ظلم اسرائیل و امریکا نیز از حد گذشته است و این خود می‌رساند که اسرائیل سرنگون می‌گردد و کاخ استبداد این رژیم غاصب و حامیانش در جهان از بنیاد فرو می‌ریزد.

ان‌شاءالله تعالی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *