سخن انیس

مناظر طبیعی کشور دیدنی‌تر می‌شود!

 

با رسیدن فصل بهار و گرم شدن هوا، جاذبه‌ها و مناظر طبیعی‌ کشور عزیز مان افغانستان، جذاب‌ و دیدنی‌تر می‌شوند و مرغ دل‌ها را به سوی خویش می‌کشاند و به صوب خود پرواز می‌دهد.

۳ سال می‌شود که مردم افغانستان و حتی سیاحین جهان بااستفاده از امنیت وآرامشی که به وجود آمده است، در مناطق زیبای افغانستان، بدون خوف و خطر سفر می‌نمایند و از آب و هوای مناظر دل‌پذیر افغانستان حظ و لذت می‌برند.

عواید مکان‌های تاریخی و تفریحی افغانستان در این اواخر نشان میدهند که سیر و سیاحت تا که امارت اسلامی افغانستان به پیروزی رسیده است، افزایش یافته و درامد کشور را نسبت به دوره‌ی جمهوریت، به مراتب افزایش داده است.

امنیت و آرامش چترِ نعمتی است که در سایه‌ی آن می‌توان به راحتی نفَس کشید و زندگی بهتر و شیرین‌تری را تجربه کرد.

ملت افغانستان از آزادی و امنیتی که نصیب شان گردیده است، کاملاً راضی استند و با خرسندی و شادمانی زندکی می‌کنند و در هرطرف، بدون خوف و خطر به سفر و سیاحت می‌پردازند و بعد از چهل‌وچند سال، از زندگی حظ می‌برند و زیست‌وزندگی کیف‌ناک و لذت‌بخشی را تجربه می‌نمایند.

از همین‌رو است که نظام اسلامی ما با گذشت هرروز در قلب مردم جا می‌گیرد و از محبوبیت خوبی برخوردار می‌شود و قوت مردمی‌اش نیز برای جهانیان ثابت می‌گردد.

ملت افغانستان می‌خواهند که جهان و جهانیان باید دستاوردهای بزرگ افغانستان را نادیده نگیرند و با درنظرداشت واقعیت‌ها، برای به رسمیت‌شناسی افغانستان اقدام کنند و مشکلاتی را که در فراراه افغانستان و ملت بیچاره این سرزمین وجود دارد، از میان بردارند، تا مردم افغانستان در کنار آزادی و امنیتی که برای شان میسر گردیده است، از نعمت بزرگ آبادی و شکوفایی نیز مستفید شوند، در جهان زندگی مرفه و پرآسایشی را تجربه نمایند و افغانستان بار دیگر به گل سرسبدِ سرزمین‌های جهان مبدل گردد.

به امید افغانستان آباد، شکوهمند و مقتدر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *