سیاسی

پیوستن به امارت اسلامی، برگشتن به آغوش ملت است

در این شکی نیست که امارت اسلامی افغانستان، برخاسته از متن ملت است و توسط اراده‌ی ملت مجاهد و شهیدپرور این سرزمین به وجود آمده است.

احمدشاه
در این شکی نیست که امارت اسلامی افغانستان، برخاسته از متن ملت است و توسط اراده‌ی ملت مجاهد و شهیدپرور این سرزمین به وجود آمده است.
واضح است که پیوستن به بدنه‌ی این نظام، برگشتن به آغوش ملت است و پشتِ پازدن به تطمیع بیگانگان و سیلی رد به چهره‌ی خواسته‌های اجانب می‌باشد.
ازاین جهت، ملت افغانستان کسانی که به امارت اسلامی می‌پیوندند و در آغوش میهن بازمی‌گردند را، استقبال می‌نمایند و آنان را برادرانه در سایه‌ی عطوفت و حمایت خویش قرار می‌دهند.
کسانی که به حقانیت امارت اسلامی پی می‌برند و از دشمنان افغانستان و استخبارات بیگانه قطع روابط و علایق می‌کنند، قابل تمجید و ستایش استند و باید مورد حمایت همه‌جانبه‌ی حکومت و ملت قرار بگیرند.
قسمی که دیده می‌شود در این دوسال، شخصیت های زیادی با کمیسیون برگشت شخصیت‌های امارت اسلامی در تماس شدند و با خاطر آرام در آغوش ملک وملت برگشتند و به زندگی عادی و باعزت خویش ادامه دادند.
این کارِ شخصیت‌ها و سیاسیون کشور مورد تٲیید ملت است و ملت مجاهد و قهرمان افغانستان، این شخصیت‌های بااحساس و دلسوز کشور را می‌ستایند و ازاین اقدام نیک، مفید و موثر شان پشتیبانی همه‌جانبه و قاطعانه می‌نمایند.
همچنان برخی از شخصیت های کلیدی که در این اواخر به حقانیت امارت اسلامی باورمند شدند، سنگر تمرد و سرکشی را ترک گفتند و با برنامه‌های پاک امارت اسلامی یکجا شدند، قابل قدر استند و این عمل خیرخواهانه و خردمندانه‌ی آنان را به نفع کشور و ملت دانسته، آنان را خیر مقدم می‌گویند.
قابل تذکر است که یک عده سیاسیون فراری و اجیرِ استخبارات کشورهای بیگانه با به راه انداختن تبلیغات زهراگین، شماری را اغوا می‌کنند و در مقابل امارت اسلامی از آنان به‌حیث مواد سوخت برای گرم نگهداشتن تنور جنگ‌، استفاده می‌کنند تا بتوانند ازاین طریق از کشورهای مغرض و بدخواه افغانستان، کمافی‌السابق پول به دست بیاورند.
اما ملت افغانستان همه میدانند که این پروژه‌ها ناکام اند و با گذشت هرروز، توسط نیروهای بیدار امنیتی و استخباراتی کشور و ملت مجاهد شناسایی و خنثی می‌گردند و دماغ جاسوسان خارجی و مزدوران بیگانه به خاک ذلت مالیده می‌شود.
ما مطمین هستیم که دیگر پلان‌های شوم بیگانگان در افغانستان، قابل تطبیق نیست و تبلیغات منفی و زهراگین دشمنان افغانستان نیز اثرگذار نخواهند بود.
چون ملت عزیز ما، سیاسیون فراری را می‌شناسند و از برنامه‌های شوم آنان و باداران شان آگاهی و شناخت کامل حاصل نموده اند.
این ملت شریف و بادرک، دیگر تن به ذلت نمی‌دهند و آقایی دین‌ستیزان، دزدان حرفوی و جنگ‌سالاران جنایت‌کار را برای ابد نمی پذیرند.
مردم افغانستان، حالا به این حقیقت پی برده اند که در پشت تقابل قراردادن و جنگاندن اقوام مسلمان افغانستان، دستان غرض آلود بیگانگان و تیکه‌داران قومی بوده که جز منافع شخصی به خیر و فلاح ملت توجهی نداشته اند و جز رسیدن به قدرت و چوکی دیگر آرمان و آرزویی هم ندارند.
حالا که ملت افغانستان به حکومت پاسخگو و مقتدری دست یافته اند، دیگر به شیطنت کشورها و اغوای تیکه‌داران قومی، نه‌تنها لبیک نخواهند گفت، بلکه برخلاف آنان، با نظام اسلامی و عدالت‌گستر خود هماهنگ و همدل شده، برای خنثی‌سازی پلان‌های شوم و شیطانی، عملاً وارد کارزار خواهند شد.
از سوی دیگر جهان و کشورها نیز حقانیت، اقتدار و ابهت امارت اسلامی را درک کرده اند و دانسته اند که به غیر از امارت اسلامی، در افغانستان هیچ گروهی ریشه ندارد و حکومت هم کرده نمی‌تواند.
از همین رو، برای به رسمیت شناختن امارت اسلامی تلاش‌ها جریان دارند و با گذشت هر روز، گل به‌رسمیت ‌شناسی رنگ و بوی بهتری پیدا می‌کند و شکوفاتر می‌گردد.
زود است کشورها رسماً به شناختن نظام اسلامی ما اقدام کنند و این ملک و ملت از ورطه‌ی مشکلات و بن‌بست‌‌ها بیرون شود.
ان‌شاءالله تعالی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *