سیاسی

فرار از جبهه‌ی جنگ و نشستن در جبهه‌ی تبلیغات

کشورهای متجاوز و مزدوران داخلی شان که در جبهه‌ی جنگ در مقابل ملت مجاهد و قهرمان افغانستان، شکست خورده اند، حالا در سنگر و جبهه‌ی گرم تبلیغات نشسته اند و علیه نظام مشروع و اسلامی، دروغ می‌بافند و توطیه و دسیسه‌ می‌چینند.

احمدشاه ابدالی

کشورهای متجاوز و مزدوران داخلی شان که در جبهه‌ی جنگ در مقابل ملت مجاهد و قهرمان افغانستان، شکست خورده اند، حالا در سنگر و جبهه‌ی گرم تبلیغات نشسته اند و علیه نظام مشروع و اسلامی، دروغ می‌بافند و توطیه و دسیسه‌ می‌چینند.

از عادت‌های دیرینه‌ی متجاوزان و اشغالگران است که پس از شکست در سنگر داغ، به دسیسه و توطیه می‌پردازند و تبلیغات زهراگین و گوناگونی را به راه می‌اندازند.

حالا امریکا، غرب و غلامان شان، بی‌شرمانه به تبلیغات دهن باز می‌کنند و پیوسته علیه نظام اسلامی، مستقل و مقتدر ما دسیسه‌سازی می‌نمایند.

امروز زن و مرد در افغانستان از امنیت، عزت و جایگاه خوبی برخوردار استند، در کشور خود با کمال آزادی مشروعی که اسلام عزیز برای شان داده است، زندگی می‌کنند و با راحت و آرامش، مشغول پیش‌بُرد امور زندگی خود استند.

اما متٲسفانه جهان غرب، کشورهای مغرض و افراد نامطلوب و فراری، علیه چنین نظام و حکومت، تبلیغات سوء می‌کنند و اوضاع کشور را برای جهان و جهانیان، به شکل دیگری جلوه می‌دهند.

اگرچه اکثر کشورها دانسته اند که نظام امارت اسلامی، بهترین نظام در افغانستان است و حتی در سطح جهان نظیر خود را ندارد.

اما با‌ آن‌هم دشمنان شکست‌خورده، به خاطر جبران شکست‌های مفتضحانه‌ی خود، دست به تبلیغات زهراگین می‌زنند و هرازگاهی خبرهای دروغ و گزارش‌های بی‌اساس و دور از واقعیت‌ها را در جهان انعکاس می‌دهند.

از همین خاطر است که دستگاه تبلیغاتی آنان به یک چرخنده‌ی دروغ‌بافی مبدل شده و در سراسر جهان اعتبار خود را از دست داده است و مورد اطمینان هیچ‌انسان نیست.

دشمنان افغانستان، با این همه دستگاه‌های دروغ‌بافی که در اختیار دارند و هر لحظه تبلیغات بی‌اساس می‌نمایند، اما آفتاب حقیقت پنهان نمی‌ماند و جهان می‌بیند که در افغانستان چه جریان دارد و اصل موضوع از چه قرار است.

به غیر از یک‌مشت افراد مزدور و فراری، دیگر همه ملت افغانستان با یک صدا گواهی می‌دهند که در افغانستان، امروز حاکمیت خوبی وجود دارد و ملت از شر دزدان، غاصبان زمین و فساد‌پیشه‌گان نجات یافته اند و امروز با امن و با آبرو در وجب وجب این سرزمین، زندگی می‌نمایند.

زنان مسلمان، امروز در افغانستان از آبرو و عزت بهتری برخوردار اند و همه در چوکات شریعت ناب محمدی و در سایه‌ی اسلام عزیز به زندگی عزتمند و پردستاورد ادامه می‌دهند.

اما چند تا زن فراری که از بنیاد مخالف با قوانین اسلامی و فرهنگ اصیل کشور استند، با بی‌حیایی تمام و هیاهوی بیجا، دست به تبلیغات می‌زنند و از طریق رسانه‌های فتنه‌انگیز و دستگاه‌های شیطانی سروصدایی را به راه می‌اندازند و اوضاع زنان کشور را دگرگون جلوه می‌دهند.

باوجودی‌که امروز تمام زنان کشور حقوق خود را در یافته اند و با گذشت هر روز و با تحکیم پایه‌های امارت اسلامی افغانستان، حقوق خود را به درستی دریافت می‌نمایند و امتیازات شرعی و اسلامی خود را دوباره به دست می‌آورند.

اما زنان اجیر و فسادپیشه، در خارج از طریق تبلیغات پول به دست می آورند و برای بازگشت فحشا و فساد و بی عزتی تلاش می‌ورزند.

آنان بدانند که در بیست سال حضور نیروهای اشغالگر در افغانستان نتوانستند آرمان‌های شوم خود را در این کشور به درستی پیاده کنند، حالا به هیچ‌صورت از دست شان چیزی آمدنی نیست و قدر و ارزشی نزد باداران خود هم ندارند و اگرداشته باشند هم دیگر به مقصد نمی‌رسند و این آرمان‌های شوم را، با خود در گور خواهد بردند.

پس بهتر است که مخالفین از تبلیغات زهراگین دست‌ برادر شوند و بیایند در نظام اسلامی و شرعی جذب شوند و طبق قانون سرنوشت‌ساز الهی و نظام اسلامی به زندگی پرمنفعت و آبرومندانه‌ی خود بپردازند.

در غیرآن، این مخالفت‌ها سازنده نخواهد بود و جهان هم دیگر حوصله‌ی شنیدن دروغ و ادعاهای بی‌اساس آنان را ندارند و به نیرنگ‌، حیله و مکر آنان، گوش فرا نمی‌دهند.

بهترین راه این است که با ملت افغانستان کنار بیایند و خود را بیشتر ازاین در انزوا قرار نداده، خوار و ذلیل نسازند و گل عزت شان را پایمال خوکانِ خواهش، هوا و هوس بیگانگان نگردانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *