سخن انیس

بوی شکست اسرائیل به مشام می‌رسد!

ترامپ؛ رییس جمهور پیشین امریکا از بمباردمان بی‌رحمانه‌ی اسرائیل اظهار نگرانی کرد و اسرائیل را محکوم به شکست دانست.

ترامپ؛ رییس جمهور پیشین امریکا از بمباردمان بی‌رحمانه‌ی اسرائیل اظهار نگرانی کرد و اسرائیل را محکوم به شکست دانست.

همه می‌دانیم که امریکا سردسته‌ی منافقان جهان و شیطان بزرگی است که با چهره‌های گوناگون ظاهر می‌شود و با شیوه‌های مختلف و رنگارنگ در جهان نقش بازی می‌‌کند.

تا چندی پیش امریکا اظهار می‌کرد که حماس تروریست است و تا ختم و از میان برداشتن این گروه، هیچ‌کشوری نمی‌تواند برای توقف جنگ حرفی به زبان آورد.

امریکا همچنان نیروها و متخصصان جنگی  و پیشرفته‌ترین وسایل رزمی را در اختیار اسرائیل قرار داد.

اما حالا که بوی شکست اسرائیل به مشام می‌رسد، ترامپ اظهارات حیرت‌انگیزی ارایه می‌کند و به طور غیر مترقبه خود را مدافع حقوق بشر جلوه می‌دهد و لباس دیمکراسی بر تن می‌کند.

راز این همه حرف‌ها در این نهفته است؛ حالا امریکا فهمیده که اسرائیل شکست می‌خورد و آبروی این بادار غدار در پیش چشم جهانیان می‌ریزد.  به همین ملحوظ، یکی از چهره‌های برجسته‌ی سیاسی، جنایتکار و رئیس جمهور پیشین امریکا قد بلند می‌کند و تروریستی که خود تربیت‌ کرده است، اعمالش را به باد انتقاد می‌گیرد و از کلوخ آتش می‌پرد و ناگهانی سنگ دفاع از حقوق بشر را به سینه می‌کوبد.

اسرائیل در جنگی که مسیر یک‌ونیم ماهگی خود را می‌پیماید، طرفداران زیاد خود را از دست داد و حتی کشورهای غربی از قتل عام و کشتار زنان و اطفال غزه، از اسرائیل باالفاظ شدید انتقاد کردند و با گذشت هرلحظه، نفرت و بیزاری خود را در قبال اعمال زشت این غول جنایت ابراز می‌کنند.

این خود می‌رساند که ریشه‌ی صهیونیست، سست شده است و با گذشت هر روز، این درخت تلخ در باغستان نقشه‌ی جهان، متزلزل و ناپایدار می‌گردد.

از همین رو، منافق بزرگ جهانی «امریکا» لباس خود را در حال بدل کردن است و می‌خواهد این بار به چهره‌ی دیپلوماسی  نوین خود را در چشم جهانیان بزند.

اما جهان و جهانیان همه این مار هفت‌سر را شناخته اند و به هیچ حرف و کار آن، باور و اعتماد ندارند.

امریکا میداند که با شکست اسرائیل، شکست امریکا در بسا نقاط جهان رقم می‌خورد و به همین نسبت، حالا لهجه‌ی خود را تغییر داده است و با لحن دیپلوماسی می‌خواهد سخن بگوید.

این حرف‌ها به هیچ صورت قابل قبول ملت‌ها نیست و تمام جهان و بالخصوص امت اسلامی، امریکا را قاتل اصلی مردم مظلوم فلسطین و غزه می‌دانند و به طور دسته‌جمعی انتقام مظلومان فلسطین و غزه را از امریکا و اسرائیل خواهند گرفت.

این روز بدون شک رسیدنی است، مسلمانان و تمام جهان شاهد شکست امریکا و اسرائیل خواهند بود و روز سیاه و لحظه‌ی پرداخت غرامت مالی و جانیِ این جنایتکاران تاریخ را به تماشا خواهند نشست.

ان‌شا‌ءالله العظیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن