سخن انیس

اسرائیل، تشنه‌ی خون مسلمان‌ها

اسرائیل غاصب و جنایتکار به حمایت امریکای تروریست‌ و جنایت‌آفرین، سال‌هاست که یک ملت بی‌چاره را با انواع سلاح‌های کشنده و زهری می‌کوبد و با گذشت هر لحظه قیامتی از جنس شرارت و جنایت، برپا می‌کند.

بیش از شش ماه می‌شود که حملات اسرائیل به طور مسلسل و منظم بالای یک ملت مظلوم و بی‌کس ادامه دارد و با گذشت هرروز صدها تن را به کام مرگ می‌سپارد و بی‌رحمانه زیر بم‌های آتشین، موشک‌های خانمان‌برانداز و کروزهای کوه‌شکن قرار میدهند.

در این معامله ننگین، اسرائیل تنها نبوده، امریکا مستقیم در این جنگ و جنایت دخیل است و دیگر کشورهای غربی در کنار اسرائیل ایستاده اند و حکومت‌های هم‌پیمان اسراییل نیز  دراین معامله‌ی سیاه شریک استند و برای تباهی و نابودی ملت فلسطین و غزه، دستی‌به‌هم داده اند.

در این جنگ شش ماهه امریکا و اسرائیل، اکثر نقاط غزه را تباه کردند و از دایره‌ی زیست و زندگی بیرون نمودند و در این نبرد خونین و سفاکانه هزاران تن اعم از کودکان، زنان و کهن‌سالان غزه را به رگبار مسلسل بستند و با بمب‌های چندتُنی در خاک یک‌سان نمودند و غزه را به یک شهر توفان‌برده و وحشت‌زده، مبدل کردند.

اما امریکا و اسرائیل هنوز تشنه‌ی خون مسلمانان مظلوم و کودکان معصوم استند و می‌خواهند این‌بار شهر رفح را نیز زیر حملات وحشیانه بگیرند و هزاران تن مسلمان بی‌دفاع و بی‌گناه دیگر  را نیز به خون بکشند و چهره خونریز خود را یک‌بار دیگر به جهان نشان بدهند.

اگر این غول‌های جنایت، حملاتی را بر رفح آغاز نمایند، بدون شک بحران عظیمی دامن رفح‌نشینان را خواهد گرفت و هزاران تن دیگر بازهم در آتش جنگ خونین و حملات بی‌رحمانه اسرائیل، خاک و خاکستر خواهند شد و فاجعه بزرگ انسانی به بار خواهد آمد.

در پیوند به این قضیه، کشورهای اسلامی و ملت‌های مسلمان، مسئولیت بزرگی دارند تا بکوشند، دست اسرائیل را از ماشه‌ی جنگ تازه دور کنند و بازوی تجاوز این هیولای وحشی را قطع نمایند.

در غیرآن، اسرائیل و امریکا و همدستان شان، این بار رفح را بر خاک‌ یک‌سان می‌کنند و کربلای عظیم و خونینی را در رفح به اجرا می گذارند و جنایت بی‌پیشنه‌یی را رقم می‌زنند.

امیدواریم در این مورد، تمام کشورهای اسلامی، خصوصاً افغانستان که امروز مایه‌ی امید جهان اسلام و امت مسلمه است، باید در این ارتباط تلاش کنند، تا اسرائیل را از این جنایت منصرف نمایند و ملت بیچاره‌ی رفح و در مجموع غزه و فلسطین را از چنگ گرگ‌های درنده‌ی تاریخ، نجات بدهند.

در غیر آن، اسرائیل و حامیانش، فرهنگ خونخواری و جنایت را گسترش خواهند داد و در آینده‌ها کشورهای دیگری، خصوصاً سرزمین های اسلامی را خواهند بلعید و آنگاه مهارکردن این گرگان درنده، دشوار و حتی ناممکن خواهد بود.

بنابراین باید برای جلوگیری از وقوع جنگ و حملات وحشیانه در رفح، تلاش صورت گیرد و به اسرائیل و امریکا فهمانده شود که جنگ و جنایت راه حل نیست و قضیه‌ی فلسطین از راه زور و فشار حل‌وفصل نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *