گزارش

وزارت معارف سیستم الکترونیکی اسناد رسمی«برید» را افتتاح کرد

مسئولین و شماری از روئسای ادارات مرکزی این وزارت؛ سیستم الکترونیکی اسنادرسمی«برید» ریاست شهادتنامه ها را رسماً روزشنبه مورخ 29 میزان سال روان  با حضور نماینده های رسانه ها افتتاح کردند.

مسئولین و شماری از روئسای ادارات مرکزی این وزارت؛ سیستم الکترونیکی اسنادرسمی«برید» ریاست شهادتنامه ها را رسماً روزشنبه مورخ 29 میزان سال روان  با حضور نماینده های رسانه ها افتتاح کردند.

عبدالخالق صادق معین تضمین کیفیت گفت: به نمایندگی وزارت معارف در این مجلس شرکت نمودم، هدف این پروسه برای آسان سازی و شفافیت کار برای توزیع شهادتنامه  برای فارغین مکاتب کشور ایجاد شده است.

آقای صادق بیان داشت: اولین افتتاح از ریاست نتایج و شهادتنامه ها است و این یک اقدام اساسی ونیک در سطح کشور است. امارت اسلامی برای ملت اطمینان میدهد که برای سهولت کار تلاش میکند تا ترقی و پیشرفت در جامعه و مردم بوجود آید.

وی افزود : از فرصت های پیش آمده استفاده عالی نماییم زیرا وزارت معارف زیربنایی تمام وزارت هاست. اگر در این وزارت تعلیم و تربیه بصورت اساسی پیش برود تمام وزارت های ما صاحب کادر های علمی و متخصص خواهند شد.

وی تاکید کرد: تمام کارمندان معارف و خصوصاً ریاست آی تی و شهادتنامه ها را که چنین فعالیت و سهولت را در وزارت معارف ایجاد کرده حمایت خواهیم کرد.

عبدالهادی محمد آخندزاده رئیس نتایج و شهادتنامه های وزارت معارف بیان داشت: خداوند انسان را از لحاظ فکری خلق کرده است در بخش های خاص تخصص و مهارت داده است. مهم تر از همه در سطح رهبری یک اداره  اگر کارها خوب و موفق پیش بروند کارهای افراد پایین ترین رتبه هم خوب خواهد بود. از همه تقاضا داریم که این پروسه الکترونیکی سازی در تمام وزارت ها و ریاست ها رواج پیداکرده گسترش بیابند.

منیر شگیوال کارمند آی تی اظهارداشت: این سیستم الکترونیکی فایده های زیادی دارد از قبیل سرعت، ذخیره اطلاعات کار کرده و برای صادره و وارده تمام مکتوب ها در تمام ادارات می باشد.

تیموری – اطلاعات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *