سخن انیس

جهان منتظر چیست؟

افغانستان امروز دارای نظام اسلامی واحد است و هیچ‌گونه تفرقه، چنددستگی و جزایر قدرت در این کشور وجود ندارد.

افغانستان امروز دارای نظام اسلامی واحد است و هیچ‌گونه تفرقه، چنددستگی و جزایر قدرت در این کشور وجود ندارد.

در چهل‌وچند سالی که گذشت در افغانستان نظام واحد وجود نداشت، جنگ‌های خانمان‌سوز، جزایر قدرت و گرو‌ه‌‌گرایی در ساحات و نقاط مختلف کشور، بیداد می‌کردند.

اما پیروزی امارت اسلامی افغانستان، این کشور را از چنگ اشغال، جزایر قدرت، جنگ‌سالاران و گرو‌ه‌های متخاصم نجات داد و به یک نظام واحد اسلامی و ملت واحد تبدیل کرد.

امروز در این جغرافیا، تنها امارت اسلامی افغانستان دارد که حکومت می‌کند و اقوام مختلف ساکن کشور، زیر یک چتر به زندگی آرام و برادرانه‌ی خویش ادامه می‌دهند.

گروهک‌های نیابتی و اخلال‌گر نیز اگر گاه گاه سربلند می‌کردند؛ سرکوب گردیدند و در هیچ‌جای کشور اندک‌ترین مشکل امنیتی وجود ندارد.

اعترافات خارجی‌ها و پذیرفتن شکست و اذعان جوبایدن ریس جمهور امریکا، به درستی می‌رسانند که؛ در افغانستان به جز امارت اسلامی دیگر هیچ‌گروه مسلحی وجود ندارد و افغانستان کاملا توسط یک نظام مقتدر، مستقل و یک‌دست اداره می‌شود.

برخی از نهادها و ادارات مغرض، بر ضد افغانستان مستقل و اسلامی، تبلیغات منفی می‌نمایند و این کشور را بدامن و پناه‌گاه برخی از گروهای مسلح، برای جهان جلوه می‌دهند.

اما، امنیت سراسری و اعترافات پیسین ابرقدرت‌ها نشان داد که؛ این‌گونه ادعاها و گزارش‌ها کاملا بی‌اساس است و افغانستان تنها توسط امارت اسلامی اداره می‌شود و هیچ‌گونه بدامنی و گروه مسلح دیگری در این کشور وجود ندارد و مخالفان امارت اسلامی هم قدر پشت انگشت، جغرافیایی را در اختیار خود ندارند.

پس زمان آن رسیده است که جهان و کشورها باید از جفا، تعلل و بهانه‌تراشی‌های بی‌جا، دست بردار شوند و متحدانه امارت اسلامی افغانستان را به رسمیت بشناسند و بر اراده‌ی ملت بزرگ و زجرکشیده‌ی افغانستان، احترام بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن