سخن انیس

دشمنان شکست‌خورده در پی انتقام استند

اشغالگران از روزی که با فضیحت تمام از افغانستان خارج شده اند، به اعمال خصمانه‌ی خویش پایان نداده و هر لحظه از راه‌های مخلتف به جسم نحیف ملت افغانستان، مارگونه نیش می‌زنند.

اشغالگران از روزی که با فضیحت تمام از افغانستان خارج شده اند، به اعمال خصمانه‌ی خویش پایان نداده و هر لحظه از راه‌های مخلتف به جسم نحیف ملت افغانستان، مارگونه نیش می‌زنند.

این متجاوزین که حالا در هرجای دنیا شکست‌های تلخی را تجربه می‌کنند، از جور و جفا درحق ملت‌های مستضعف، دست نمی‌کشند و پیوسته به توطیه و دسیسه می‌پردازند.

گزارشی که توسط سیگار به اشاره‌ی امریکا در مورد افغانستان تهیه شده؛ کاملا بی‌اساس است و به فرسنگ‌ها از حقیقت فاصله دارد.

افغانستان با پیروزی امارت اسلامی به امنیت سراسری دست یافته و با گذشت هرروز وضعیت امنیتی بهتر می‌شود و این ملک و ملت به نعمت آبادی و شکوفایی دست می‌یابند.

سیگار اداره‌ای بوده که در بیست سال اشغال به خدمت امریکا و هم‌پیمانانش قرار داشته و حالا نیز گزارش‌های نادرستی را تهیه می‌کند و برخلاف افغانستان به تبلیغات و پروپاگندها مبادرت می‌ورزد.

امروز جهان می‌داند که؛ افغانستان کاملا امن است و هیچ تهدیدی متوجه کشورها نیست و هیچ گروه مسلح بیرونی هم در افغانستان وجود ندارد.

واضح است؛ این پروپاگندها به خاطر انتقام به راه انداخته می‌شود و دشمنان شکست‌خورده می‌خواهند انتقام خود را از طریق تبلیغات و زهرپاشی از افغانستان آزاد و مستقل بگیرند.

امریکا و شکست‌خوردگان، باید بدانند که زهرپاشی بعد از شکست شان جایی را نمی‌گیرد نوش‌دارویی بعد از مرگ خواهد بود.

حضور گسترده‌ی گردشگران خارجی در بلخ، غور، بامیان، ننگرهار، نورستان و نقاط دوردست کشور، نشان می‌دهد که امنیت سراسری در افغانستان تٲمین است و هیچ تهدید امنیتی وجود ندارد.

دشمنان شکست‌خورده به اساس کینه و کدورتی که با نظام اسلامی و ملت مجاهد افغانستان دارند، حقایق را دگرگون جلوه می‌دهند و می‌خواهند با تبلیغات زهراگین، اذهان عامه را مشوّش سازند و از گل‌آلود کردن آب، ماهی مقصود خود را به دست بیاورند.

این دشمنان بدانند که با دورغ‌پراگنی و برزگ‌نمایی، گروهک‌های نیابتی شان به موفقیت دست پیدا نمی‌کنند و ملت مجاهد افغانستان نیز تا پای جان در مقابل گروهای تربیت‌یافته‌ی خارجی، ایستادگی می‌کنند و نیروهای امنیتی و نظامی کشور آنان را برای ابد نابود خواهند کرد.

ملت افغانستان، تهیه‌ی این‌گونه گزارش‌های بی‌اساس را توطیه‌ی دشمنان افغانستان می‌دانند و شدیداً تقبیح می‌کنند و همچنان از نهاد سیگار و دیگر نهادها می‌خواهند که با این‌گونه تبلیغات منفی، اذهان عامه را مشوش نکرده، برای آرامی و آبادی افغانستان، تلاش بورزند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن