سخن انیس

نودوششمین بهار انیس را گرامی میداریم

روزنامه ملی انیس پس از فراز ونشیب‌های فروان، وارد فصل جدیدی می‌شود.

 

 

روزنامه ملی انیس پس از فراز ونشیب‌های فروان، وارد فصل جدیدی می‌شود.

روز جمعه مورخ ۱۵ ثور سال ۱۴۰۲، مصادف است با ۱۵ شوال المکرم ۱۴۴۴ هجری، قمری که روزنامه ملی انیس، به نودوششمین بهار عمر خود قدم می‌گذارد.

روزنامه ملی انیس در مشکلات و بحران‌ها پیوسته انیس‌ِ و مونس ملت رنجدیده‌ی افغانستان بوده و در بازتاب اخبار، رخدادها و مطالب روشنگرایانه بیش از ۹دهه، نقش عظیم و به‌سزایی را ایفا کرده است.

این روزنامه هرازگاهی با گلوی تازه و لحن روشن، درد ملت نجیب افغانستان را فریاد زده و مشکلات، رنج‌ها و افتخارات تاریخی ملت بزرگ این سرزمین را یکایک انعکاس داده است.

انیس متعهد است که پس ازاین نیز صدای رسای ملت خود باشد و مشکلاتی که دامن‌گیر ملت و مملکت می‌شوند را صادقه بازتاب دهد و منافع ملی را بر تمام منفعت‌های شخصی، برتر دانسته و برای تحقق منافع اسلامی و ملی، از هیچ‌گونه سعی و تلاش دریغ نورزد.

روزنامه‌ ملی انیس ازین‌که‌ جریان‌یافته از مغز متفکران و روشنگران واقعی و مسلمان کشور و همچنان برخاسته از متن ملت شریف و مجاهد افغانستان است، خود را در تمام ادوار تاریخ در غم و شادی این ملت بزرگ شریک دانسته و بازتاب حقایق و واقعیت‌های جامعه را از مکلفیت‌های اسلامی، ملی و میهنی خود می‌داند.

انیس ریشه‌ی عمیق و پیوند ناگسستنی با ملت دارد و سالیان سال است که داعیه‌ی بزرگ مطبوعاتی را به پیش می‌برد و درفشِ انعکاس رویدادهای مهم و مطالب ارزنده را با تمام فراز و فرودها، به دوش می‌کشد.

انیس، اگرچه در گذشت زمان و گذر تاریخ، درد و رنج زیادی را متحمل شده است، اما در مقابل هرگونه موج‌های مزاحمت‌زا و بیداد ایستادگی کرده و چراغ بازتاب رخدادها را روشن نگه‌داشته است.

مسئولین و دست‌اندرکاران روزنامه ملی وزین انیس، یکبار دیگر تعهد می‌سپارند که مشعل حقگویی و بازتابِ واقع‌بینانه‌ی رویدادهای تلخ و شیرین کشور را از کف نمی‌نهند و برای تنویر اذهان‌ جامعه‌ی اسلامی خویش، از هیچ‌گونه مساعی و تلاش دریغ نمی‌ورزند.

در آخر نودوششمین سالروز روزنامه‌ی ملی انیس را به تمام ملت متدین، مجاهد و شهیدپرور افغانستان و خصوصاً به اصحاب مطبوعات، رسانه و فرهنگ تبریک می‌گوییم و طلوع این داعیه‌ی بزرگ ملی را گرامی میداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن