سیاسی

بحران بشری در کشور نتیجه تحریم هاست

سیاست های مبهم وچند بعدی کشور ها در قبال افغانستان زمینه ساز بحران فقر وشکستگی اقتصاد در کشور گردیده است.

شاداب

سیاست های مبهم وچند بعدی کشور ها در قبال افغانستان زمینه ساز بحران فقر وشکستگی اقتصاد در کشور گردیده است.

کشور های مغرض و قدرت مند که در رأس آن ایالات متحده امریکا قرار دارد دنبال منافع خویش اند و می خواهند از مجاری مختلف تحت عناوین حقوق زنان، حقوق بشر و حکومت همه شمول استفاده نموده در حالی که موارد فوق مربوط و منوط به مردم افغانستا ن است امارت اسلامی را به بهانه های گونه گون تحت فشار و تحریم ها  قرار می دهند مردم افغانستان که الحمدلله 99 در صد مسلمان هستند مطابق قانون قرآن که احکام الهی ست زندگی می کنند و از خود رسم و عنعنات دارند مداخله کشورها در رسم و زندگی افغان ها، خود دست درازی در امور کشور و مردم ما است. نیت شوم و عملکرد های طاماتی ایشان در قبال مردم و کشور ما؛ چون: آفتاب روشن است، از یکسو به غرض زدودن فقر و بحران اقتصادی کمک های ناچیز را از طریق اداره یوناما که در حقیقت امر تخم نفاق می کارد پیشکش می‌دارند که به نحوی عاطفه و احساس بشر دوستی خود را به نمایش بگذارد و از سوی دیگر پول های منجمد شده مردم افغانستان را که حق مسلم مردم ماست قید و تحریم نموده اند گاهی سخن از تعامل می زنند و گاهی هم از خودکامه گی های قلدرانه خویش چنین برخورد و پیش آمد ها به نحوی از انحا بیانگر و مظهر نیات ایشان در قبال افغانستان است.

در حقیقت امر هر عمل مثبت و منفی کشور های قدرت مند روی اهداف و منافع ایشان می چرخد موضوع به رسمیت شناختن امارت اسلامی افغانستان نیز یکی از مواردیست که به بهانه های مختلف می خواهند شرایط وضع نمایند تا اهداف و منافع شان در کوتاه مدت و دراز مدت مطرح باشد که از سوی مسئولین امارت اسلامی رد گردیده و قابل پذیرش نمی باشد.

اگر نوکران تحت فرمان و گماشته های ایشان به سمت های دلخواه شان از سوی امارت اسلامی پذیرفته شود که منافع شان را در مستقبل دنبال نمایند و یا هم مشاورین ملکی و نظامی ایشان به کشور از سوی امارت اسلامی پذیرفته شود باز در آن صورت امارت اسلامی به اسرع وقت به رسمیت شناخته خواهد شد. بناءً در چنین شرایط هوشیاری و بیداری مردم وملت افغانستان نیاز است تا گوش به حرف های بیگانه ها نداده و دست به دست هم داده کشتی شکسته کشور را از غرق شدن نجات دهیم. در جهان هیچ کشوری به کمک و خیرات آباد و اعمار نگردیده پس برماست تا خود، دست و آستین برزده با اتفاق و اتحاد رفاه، ترقی و تعالی وطن خویش تلاش نماییم تا باشد روزی از مایحتاج بیگانه ها و تگدی رهایی یابیم.

به امید افغانستان آزاد، آباد و عاری از جنگ و فقر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *