اخبارافغانستان

سال گذشته در ولایت کندز بیش از ۱۴۱ هزار تذکره توزیع شده است

ریاست احصائیه و معلومات ولایت کندز در سال ۱۴۰۲ خورشیدی در مجموع برای ۱۴۱ هزار و ۱۴۸ تن از هم‌وطنان تذکره توزیع نموده که شامل ۹۶ هزار و ۵۸۸ تذکره الکترونیکی، ۳۵ هزار و ۴۱۷ تذکره کاغذی و ۹ هزار و ۱۴۳ تذکره مثنی می‌گردد.

مولوی فضل‌الله صافی رئیس احصائیه و معلومات ولایت کندز می‌گوید که روزانه حدود ۲ هزارمتقاضی به دفاتر این ریاست برای دریافت خدمات مربوط به تذکره الکترونیکی و کاغذی مراجعه می‌نمایند. آقای صافی می‌افزاید که به‌شمول مرکز در تمامی ولسوالی‌های این ولایت دفترهای مربوطه فعال بوده و در سال گذشته از طریق آن برای ۵ هزار و ۲۲۷ تن خدمات اصلاح تذکره کاغذی و برای ۷ هزار و ۲۰۷ تن دیگر خدمات ثبت وقایع حیاتی (۶ هزار و ۷۰۸ کارت تولد و ۴۹۹ پارچه فوتی) ارایه شده است.

بر اساس معلومات ریاست احصائیه و معلومات کندز، در این ولایت سه مرکز توزیع تذکره الکترونیکی فعال بوده، مرکز اول و دوم در شهر کندز و مرکز سوم در ولسوالی امام صاحب موقعیت دارند و از طریق آن‌ها همه روزه به متقاضیان زن و مرد خدمات ارایه می‌گردد. اداره ملی احصائیه و معلومات به سطح کشور مراکز توزیع تذکره الکترونیکی را در نقاط دوردست و ولسوالی‌ها گسترش داده تا باشندگان این مناطق به آسانی بتوانند تذکره الکترونیکی خویش را دریافت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *