سیاسی

در ایجاد احزاب سیاسی که بیرون از مرز تشکیل می‌شوند، استخبارات منطقه دست دارد

چندی میشود گروهک‌های فراری در بیرون از کشور، برای فریب‌دادن مردم دست به تشکیل بعضی از حزب‌های خیالی زدند و ازین طریق میخواهند بار دیگر دروغ‌هایی را ببافند و به‌چشم مردم ما خاک بپاشند.

معاذ
چندی میشود گروهک‌های فراری در بیرون از کشور، برای فریب‌دادن مردم دست به تشکیل بعضی از حزب‌های خیالی زدند و ازین طریق میخواهند بار دیگر دروغ‌هایی را ببافند و به‌چشم مردم ما خاک بپاشند.
هر حزب که در یک کشور تشکیل و یا ایجاد میشود، در صورتی می‌تواند بپا بایستد که از حمایت کامل ملت و مردم برخوردار باشد و برای آن خط‌ومش واضح و روش تعیین می‌شود.
اما معلوم نیست چند نفری که دست به ایجاد حزب در کشورهای بیرونی می‌زنند، ازکجا حمایت مالی می‌شوند و چه کسانی در پشت این ماجرا دست دارند؟
این عده افراد در حالی که هیچ پایگاه مردمی درکشور ندارند و هیچ‌فردی از آنان در داخل کشور حمایت نمی‌کند، نمی‌دانم چه کسی و یا استخبارات کدام کشوری، بالای آنان اعتماد نموده و ازآن طریق میخواهند بالای افغانستان فشار وارد کنند.
این‌هایی که دست به ایجاد احزاب گوناگون در بیرون از کشور زدند، بیست سال حکومت افغانستان را در دست داشتند و در طول این مدت بالای گرده‌های مردم سوار بودند، اما نتوانستند اندک‌کاری مفیدی را برای مردم افغانستان انجام دهند.
باید واضح گفته شود که برخی از کشورهای جهان منافع شان با جنگ در افغانستان گره خورده است؛
از اینرو با استفاده از مهره‌های شان میخواهند بالای افغانستان فشار وارد کنند و فضا را به نفع خود رقم زنند.
مردم افغانستان دیگر بالای این مهره‌ها هیچ باوری ندارند و اگر صد بار رنگ و پوش خود را عوض کنند، مردم آن‌ها را می‌شناسند.
تشکیل احزاب در بیرون از کشور، بدون پشتوانه مردمی هیچ تاثیری نخواهد داشت و مردم افغانستان آن را بشدت تقبیح می‌کنند.
ما بالای کشورها و جامعه جهانی صدا میکنیم که اگر خواستار افغانستان امن و امان و عاری از تهدیدها هستید، دیگر این مهره‌هارا فرصت ندهید و از آنان مانند یک ابزار علیه مردم افغانستان استفاده نکنید.
کشورهای منطقه و جهان اگر منافع شان را در جنگ در افغانستان می‌دانند، باید گفت که این خیالات را از سر شان دور کنند، این مردم دیگر به هیچ‌کسی اجازه نخواهند داد تا سرنوشت کشور را به‌نفع خویش رقم زنند.
دیگر وقتی زورآزمایی کشورها در این خاک گذشته است و افغانستان به دست فرزندان اصیل و صدیق خود اداره میشود ملت و به هیچ فرد، گروه و یا جریان بیرونی اجازه تعرض به این خاک را نخواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *