افغانستان

امتحان شمولیت به اکادمی پولیس و پوهنتون دفاع ملی برگزارشد

امتحان شمولیت به اکادمی پولیس و پوهنتون دفاع ملی امروز، با شرکت دو هزارو دوصدو پنجاه وچهار داوطلب در پوهنتون پولی تخنیک کابل، برگزار شد.

امتحان شمولیت به اکادمی پولیس و پوهنتون دفاع ملی امروز، با شرکت دو هزارو دوصدو پنجاه وچهار داوطلب در پوهنتون پولی تخنیک کابل، برگزار شد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر: شیخ رحیم الله حقانی معاون اداره ملی امتحانات قبل از آغاز امتحان گفت: امارت اسلامی برای مسلکی سازی نیروهای امنیتی و دفاعی متعهد است و نیروهای امنیتی وظیفه دارند، تا برای ملت امنیت بیاورند، تا جرم و جنایت در سراسر کشور صورت نگیرد.
او اطمینان داد که اداره ملی امتحانات، متعهد به برگزاری یک امتحان شفاف و عادلانه است.
مولوی عبدالقیوم الیاس سرپرست پوهنتون دفاع ملی گفت: پس از نشر اطلاعیه این پوهنتون مبنی برشمولیت داوطلبان به پوهنتون دفاع ملی٬ دو صدو پنجاه و دو تن ثبت نام کردند که امروز از آنان امتحان اخذ می شود که یکصدو پنجاه تن آنان به اساس لیاقت و سپری کردن امتحان به پوهنتون دفاع ملی جذب می شوند و آموزش های مسلکی نظامی را در این پوهنتون فراخواهند گرفت.
مل پاسوال حضرت محمد محمود سرپرست اکادمی پولیس گفت: در امتحان امروز دو هزارو دو تن داوطلب برای شمولیت به اکادمی پولیس اشتراک کرده اند که پس از اخذ امتحان دو صد تن آنان در این اکادمی، جذب می شوند.
او گفت:این افراد فارغین صنف دوازدهم مکاتب کابل و ولایت های کشور اند.
نظر محمد یک تن از داوطلبان شمولیت در اکادمی پولیس گفت «ما با روحیه خوب به این امتحان اشتراک کرده ام، امید وار هستم که کامیاب شوم ، تا در این اکادمی جذب شوم».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *