اسلامی

امریکا، با روح اسلام در جنگ است

حامد تاتار

امریکا کشوری است که با مغز اسلام در تضاد و با روح اسلام در جنگ است.

این جنگ‌افروز جهانی می‌خواهد که اسلام را از مغز و معنا تهی کند و تنها پوست را به مسلمانان بگذارد.

قصاص، تطبیق حدودالله، تنفیذ شریعت و جهاد این‌ها همه مغز و روح اسلام استند و مسلمانان در صورتی مسلمان واقعی گفته می‌شوند که این مزایا را با خود داشته باشند و نظام هم در صورتی نظام اسلامی واقعی خوانده می‌شود که تذکرات فوق را با خود داشته باشد و این مسیر را بپیماید.

امریکا، غرب و جهان کفری در مجموع، اسلام زنده و متحرک را نمی‌خواهند و تنها با اسلامی تعامل بهتر دارند که خالی از جهاد، مبارزه و سیاست باشد و هرآنچه که امریکا فرمان و فرمایش بدهد، عملی سازد.

امریکا مسلمانانی را که با اقتدار سیاسی و جهاد سروکاری داشته باشند، اصلاً نمی‌خواهد و تنها بامسلمانانی میانه‌ی نسبتاً بهتری دارد که انزوا را بر تحرک و انگیزه ترجیح بدهند و از پیشبرد امور سیاسی و نظامی، بیزار و دست بردار باشند.

اما سیاست به هیچ‌صورت از دین جدا نیست و پیامبران الهی، اصحاب کرام «رض» و پیروان شان همه سیاست‌مدار بودند و تمام امور زندگی بشر را سیادت و رهبری می‌کردند.

اما امریکا و جهان استکبار در مجموع با مجاهد و جهاد سرِ سازگاری ندارند و نظام اسلامی و مجاهدپرور را به رسمیت نمی‌شناسند.

امریکا با این شیوه‌های مزورانه و خصمانه کوشش کرده است که مغز اسلام را از مسلمانان و کشورهای اسلامی بستاند و مسلمانان را منزوی و محتاج بسازد و زمام امور را به دست سیکولارها و یا کسانی بدهد که از زعامت و رهبری مسلمانان منکر و از معنویات اسلامی تهی و از ارزش‌های انسانی میان‌خالی باشند.

جای بسیار  تأسف است که مسلمانان ساده‌لوح نیز فریب امریکا و جهان کفر را خورده اند و پیوسته در محافل و مجالس حرف و اهداف سیکولارها را زمزمه می‌کنند و می‌خواهند که عالمان دین و دانشمندان اسلامی با سیاست سروکاری نداشته باشند.

باوجودی که همه می‌دانیم؛ عالمان دین؛ وارثان پیامبران الهی استند و حق شان است که زمام امور سیاسی و نظام کشور و مردم را در دست داشته باشند و احکام الهی و حدودالله را در سرزمین خود تطبیق کنند و زلال شریعت را در زمین الهی جاری بسازند.

اما امریکا و جهان کفر، چون با روح اسلام سازگاری ندارند، بناءً همیشه خنجر ستیز در دست داشته و در مقابل نظام اسلامی و مشروع قرار می‌گیرند و هرازگاهی توطیه می‌چینند

امریکا و جهان استکبار همیشه در فکر این استند که چراغ جهاد را خاموش کنند و مجاهدین را از دایره‌ی هستی حذف نمایند و به جای آنان، کسانی را بگمارند که به نفع استکبار کار کنند و اهداف شیطانی آنان را در جهان پیاده نمایند.

از همین‌رو امریکا پیوسته تلاش ورزیده است که گروهای نیابتی ایجاد کند و با استفاده ازاین گروه‌ها، اهداف سلطه‌جوایانه‌ی خود را در منطقه و جهان، جامه‌ی عمل بپوشاند و در جهان به خودکامه‌گی و تک‌تازی مطلق بپردازد.

امریکا در سال‌های پسین در افغانستان نیز گروه‌های نیابتی خود را تقویه کرد و با غذایی از جنس دالر فربه و چاق نمود.

اما به نصرت پروردگار و بیداری و شجاعت مجاهدین امارت اسلامی افغانستان، همه نابود گردیدند و تمام لانه‌های شیطانی امریکا از افغانستان برچیده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *