اسلامیمقالات

قهرمانانِ عرصه‌ی جهاد و سربلندی

مولوی محمدرحیم

دو ملت است، در عصر حاضر این جرئت را خداوند حکیم برای شان ارزانی کرده که با جهاد، رشادت و شهادت، میدان را برده اند و در جهان من‌حیث قهرمان قامت بلند کرده اند.

غالباً کشورها چه کفری استند و چه اسلامی، امروز درپای ابرقدرت‌ها سر گذاشته اند و به نحوی خوش‌خدمتی و چاپلوسی می‌کنند.

افغانستان، تنها کشوری بوده که در نیم‌قرن پسین، دو ابرقدرت ❪روس و امریکا❫ را به زانو درآورد و با ضربات کمرشکن و مرگباری، ستون فقرات هردو را شکستاند و نام و نشان بلندی را کمایی کرد.

امروز مجاهدین و ملت قهرمان فلسطین با نمونه‌گیری از شهامت، جهاد و فداکاری های افغانستان، به مبارزات نفسگیر می‌پردازند و کمر اسرائیل و امریکا را می‌شکنند و با مرور هرلحظه، صهیونیست‌ خون‌ خوار و متجاوز را فوج فوج به قتل می‌رسانند و دسته دسته رهسپار جهنم می‌گردانند.

آشکارا است که خدای دانا و توانا دین اسلام را حفظ می‌کند و در هر زمانی ملت‌های طاغوت‌شکنی را روی صحنه می آورد و با جوهر شهامتِ آنان، دشمنان خود را سرنگون، روسیاه و رسوا می‌گرداند.

دراین عصر پروردگار حکیم، کله‌ی پرغرور متجاوزان را با شمشیر جوهردار ملت مجاهد افغانستان و فلسطین می‌بُرّد و دستان تجاوز آنان را از بازوها قطع می‌کند.

ملت قهرمان افغانستان، بعد از انگلیس؛ بزرگ‌ترین قدرت دنیا یعنی قشون سرخ شوروی را شکست دادند و در سال‌های پسین امریکا و ناتو که طبل تکتازی را میزدند با تمام امکانات نظامی و اسلحه‌ و وسایل مدرن‌اش به زانو درآوردند و پیشانی غلامان شان را نیز به خاک خفت و خواری مالیدند.

اما، متاسفانه حکومت‌های دیگر در ناز و نشاط غرق استند و پیوسته پابوسی و چاپلوسی روس و امریکا را می‌کنند و به فرمایش و فرمان شرق و غرب در میدان سیاست، عمل می‌نمایند.

متاسفانه این کشورها در گذشته وضعیت اسفبار، مظلومیت و شهادت افغان‌ها را تماشاگر بودند و امروز حالت اندوهبار و دردناک غزه و فلسطین را به تماشا نشسته اند و با وقاحت تمام، به عیش‌وعشرت می‌پردازند.

ان شاءالله‌العظیم، روزی می‌رسد که مجاهدین قهرمان فلسطین همچون ملت با شهامت افغانستان به پیروزی برسند و درفش اسلام عزیز را در سراسر سرزمین‌های اشغال‌شده و بیت المقدس شریف در اهتزاز درآورند.

اما در آن‌هنگام کشورهایی که سنگ دفاع از حقوق بشر را در سینه می‌کوبند و حکومت‌هایی که سخن‌های عجیب و غریبی دفاع از اسلام و امت مسلمه را به زبان می‌آورند، چه خواهد کردند و با کدام چشم به سوی ملت‌های قهرمانِ و مجاهد امروزی خواهد دیدند؟؟

قسمیکه در این سال‌‌ها؛ امارت اسلامی افغانستان، فتح و پیروزی را تجلیل می‌کند، فردا ملت مجاهد فلسطین پرچم اسلام عزیز را بر خواهند افراشت و فتح مبین بیت المقدس و سرزمین‌های اشغالی را جشن خواهد گرفتند و نعره‌های تکبیر کفرشکن و ملحدبرانداز، فتح و پیروزی سرتاسری را تجلیل خواهد کردند.

آن‌زمان، ما یقین کامل داریم که زعیمان کشورهای بی‌تفاوتِ اسلامی اشک پیشمانی خواهند ریخت و با دنیای خجلت، دستان غازیان صحنه‌ی پیکار و جهاد، و قهرمانانِ فاتح سرزمین‌های اسلامی را خواهند بوسید.

اما درآن وقت، سودی نخواهد داشت و پنجه‌ی عدالت گریبان شان را خواهند گرفت و در پیشگاه امت مسلمه نیز دلیلی نخواهند داشت.

خوب است که در قبال این امر بزرگ، کشورهای اسلامی احساس مسئولیت کنند، خود را از زیر چتر ننگینِ اسارت امریکا و روس و دیگر قدرت‌ها و مستکبران جهانی بیرون نمایند، و با قهرمانان پاک‌باز و شهادت‌خواه، برای نجات امت مسلمه و سرزمین‌های اسلامی، هم‌آهنگ شوند.

در غیر آن، روزی خواهد رسید که احکام الهی، پنجه‌های عدل و  دادخواهی مسلمانانِ مجاهد، گلو و گریبانگیر شان را خواهند گرفت، اما آن‌زمان با جهانی از پیشیمانی و با یک دنیا اِصرار از پنجه‌ی عدل الهی و خشم و اعتراضات به‌جای مسلمانان؛ نجات نخواهند یافت.

امیدواریم که کشورهای اسلامی متحد شوند و جلو ظلم و بیداد مستکبران جهانی را بگیرند و ملت‌های مظلوم و در بندافتاده را از چنگ ظالمان، نجات بدهند.

زنده باد اسلام عزیز و پاینده و متحد و پیروز باد مسلمانان جهان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *