سخن انیس

ملت طاغوت‌ستیز و زندان‌شکن

ملت افغانستان، ملتی است که همواره کفرستیزی کرده اند و پیوسته زندان‌های مخوف و جهنمی قدرت‌های جهانی را شکستانده اند.

ملت افغانستان، ملتی است که همواره کفرستیزی کرده اند و پیوسته زندان‌های مخوف و جهنمی قدرت‌های جهانی را شکستانده اند.

زمانی که روس‌ها در افغانستان تجاوز و حمله‌ی نظامی کردند، ملت طاغوت‌ستیز و ملحدشکن افغانستان در مقابل شان ایستادگی کردند و مرد و زن به مبارزه اسلامی و جهاد مسلحانه پرداختند و زندان‌ها از مجاهدین پر بودند و اکثر زندانیان در داخل زندان‌ها توسط شکنجه‌ی کمونیستان بی‌خدا، به شهادت رسیدند.

اما بالآخره قفل‌های فولادین زندان‌های جهنمی کمونیستان، توسط مجاهدین شکستانده شدند و مجاهدینی که زنده مانده بودند رها گردیدند و در آغوش خانواده‌های شان

برگشتند.

در بیست سال اشغال امریکا، نیز زندان‌ها از مجاهدین پر بودند، از محبس‌های خوفناک بگرام و پلچرخی گرفته تا زندان جهنمی و بدنام گوانتانامو، لبریز از مجاهدین بودند و مجاهدین در این زندان‌ها، عذاب‌های دردناک و رنج‌های فرامواش ناشدنی را از طرف امریکا و غلامان داخلی شان چشیدند.

اما، آخرالامر توسط قربانی‌ها و فداکاری های مجاهدین قفل‌های فولادین این زندان‌ها نیز شکستانده شد و مجاهدین زجردیده در آغوش خانواده‌های خویش باز گشتند.

اشغالگران و غلامان شان به یاد داشته باشند که این ملت مجاهد و قهرمان، هم استعمارشکن و اشغال‌شکن استند و هم زندان‌های جهنمی متجاوزان و قدرت‌مندان جهانی را شکستانده اند و می‌شکنند.

اشغالگران باید از تجاوزات و اشغالگری‌های قبلی خود بیاموزند و بار دیگر تجاوز در این سرزمین مردخیر و شهیدپرور را در خیال خویش مشق و تمرین نکنند و دست از مداخلات نیز بردارند.

چون ملت مجاهد و قهرمان افغانستان با تجاوز و حضور نیروهای بیگانه، سخت حساسیت دارند و هرگاهی که نیروهای بیگانه پای پلید شان در خاک افغانستان رسیده است، این ملت به قیام برخاسته اند و ابرقدرت‌های جهانی را به زانو در آورده، آخرالامر از خاک و خطه‌ی خود بیرون رانده اند و قفل زندان‌های جهنمی آنان را نیز شکستانده و مجاهدین را آزاد کرده اند.

در این روزها، ما شاهد آزادی دوتن از مجاهدین امارت اسلامی افغانستان بودیم که در زندان بدنام گوانتانامو محبوس بودند و سال‌های زیادی را با تحمل مشکلات طاقت‌فرسا و زجر و شکنجه‌ی‌ جانسوز درآن‌جا سپری کرده اند.

ملت افغانستان، آزادی این دو مجاهد زجردیده را مبارک‌باد می‌گویند و اجر و پادش بلندی را برای تمام مجاهدین و زندانیان زجردیده و خصوصاً برای این دو زندانی که تازه رها شدند و در آغوش وطن و خانواده‌ی شان برگشتند، از بارگاه رب العزت آرزو می‌برند و امیدوارند که تمام زندانیان مسلمان از قید غُل و زنجیر کافران آزاد شوند و با سلامتی کامل در آغوش خانواده های شان بر گردند.

آمین یارب العالمین!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن