سیاسی

محورهای شرارت

کشورهای استعمارگر و استکباری که در جهان گیتار قدرت‌مندی می‌نوازند، محورهای شرارت استند و تمام ناامنی‌ها، ناهنجاری‌ها و بدبختی‌های جهان، ربط مستقیم بر آنان دارند و برخاسته از دسیسه‌‌ها و توطیه‌های آنان می‌باشند.

احمدشاه

کشورهای استعمارگر و استکباری که در جهان گیتار قدرت‌مندی می‌نوازند، محورهای شرارت استند و تمام ناامنی‌ها، ناهنجاری‌ها و بدبختی‌های جهان، ربط مستقیم بر آنان دارند و برخاسته از دسیسه‌‌ها و توطیه‌های آنان می‌باشند.

سالیان سال است که این کشورها در جهان شرارت می‌آفرینند و تمام نابسامانی‌‌ها و ناآرامی‌ها را در جهان، طرح می‌ریزند و توسط عمّال و گماشته‌گان خود، عملی می‌نمایند.

امروز اگر در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی، آتش‌ جنگ شعله‌ور است و اگر بدبختی‌های دیگری موج می‌زنند، همه از دسایسی اند که توسط این مستکبرانِ جنگ‌افروز مطرح می‌گردند و در جاده‌ی عمل، پیاده می‌شوند.

جنگ‌های خانمان‌سوزی که در افغانستان، عراق، سوریه، یمن، فلسطین و اوکراین به راه افتادند، همه پلان‌های شوم مستکبران و کشورهای جنگ‌افروزی است که به‌خاطر منافع و سلطه جویی شان در این سرزمین‌ها به راه انداختند و هزاران انسان بی‌گناه و بی‌دفاع را به کام مرگ بردند و شهرها و قریه‌های شان را به خاک یک‌سان نمودند.

آتش سوزنده‌ی جنگ‌های جهانی هم از طرف قدرت‌های مستکبر عصر، افروخته شد و کشورهای زیادی به خاک‌وخون کشانده شدند و برباد رفتند.

در جنگ جهانی دوم امریکا به‌خاطری که جاپانِ سخت‌جان را تابع بسازد از استعمال بم‌های اتمی کار گرفت که دو شهر بزرگ را نابود کرد، هزاران تن را به قتل رساند و هزاران تن دیگر را زخمی و به امراض لاعلاج و سوء شکل مبتلا گردانید که حتی هنوز درآن‌شهرها گیاهی نمی‌روید و قابلیت زیست و زندگی را هم ندارند.

همچنان رهبران خون‌آشام شوروی و قشون سرخ، هزاران‌درهزار انسان را به خاطر تحمیل اهداف و عقیده‌ی باطل خود به کام مرگ فروبردند و اژدهاگونه سرزمین‌های آباد و شهرهای مجلل را بلعیدند و به مخروبه مبدل کردند.

اما متٲسفانه یک مشت تحلیل‌گران مغرض و بی‌منطق، اسلام و مسلمین را به جنگ و خشونت متهم می‌کنند و تمام ناهنجاری‌ها و بربادی‌های جهان را به مسلمانان و مجاهدین ربط می‌دهند.

با وجودی‌که مسلمانان و مجاهدین غالباً در سنگر دفاعی بوده اند و اگر فتوحاتی هم داشته اند به خاطر توسعه‌ی دین مقدس اسلام، تطبیق احکام الهی، شریعت ناب محمدی و نجات ملت‌ها از چنگ مظالم، در زمین خدا بوده اند.

اما جهان کفر با بهانه‌های واهی و بی‌اساس، با دنیایی از کبر، غرور، سلطه‌طلبی و برتری‌خواهی در سرزمین‌های اسلامی تجاوز می‌کنند و با یک جهان‌جنایت و خباثت، به اشغال‌گری و مظالم می‌پردازند.

امروز چقدر وسایل و آلاتی‌که انسان‌ها را تباه می‌کنند و به شکل فردی و جمعی به کام مرگ می‌سپارند، همه ساخته‌ی دستِ جهان کفر و قدرت‌هایی است که می‌خواهند؛ جهان را در چنگ خود داشته باشند و سلطه و سیطره‌ی خود را بر جهانیان تحمیل نمایند.

برای گسترش این اهداف، اسلحه و اتم می‌سازند و کشورها را یکی پی‌ دیگری در آتش می‌کشند و نابود می‌نمایند و هزاران انسان بی‌گناه و بی‌دفاع را به قتل می‌رسانند.

اگرچه آتش شرارت و اشغال‌گری این شرارت‌پیشگان در افغانستان، خاموش گردید و مقاصد شوم خود را به درستی پیاده نتوانستند.

اما زیربناها، سیستم تعلیمات و تحصیلات را تخریب کردند و روند ترقی و شکوفایی این کشور را مختل نمودند و ملت بزرگ این سرزمین را از نعمت آرامی، آزادی و آبادی محروم گرداندند.

فقر، بیچارگی، ضعف اقتصاد و ده‌ها مشکل دیگری که امروز دامن‌گیر افغانستان و کشورهای فقیر استند، همه ربط مستقیم به کشورهای قدرتمند دارند و آنان استند که با تحمیل جنگ و ویرانی، این کشورها را آسیب می‌رسانند و با مشکلات و بدبختی روبه‌رو می‌نمایند.

یقیناً امریکا، روس، انگلیس و دیگر کشورهای سلطه‌طلب، محور شرارت استند و تمام نابسامانی‌های امروزی برخاسته از فتنه‌انگیزی این کشورها و هم‌سو‌های شان است.

خداوند قادر و قهّار این آشوب‌گران و جنگ‌افروزان را به عذاب دردناک خویش گرفتار نماید و گلیم ظلم، اشغال‌گری و سلطه‌جویی شان را از سطح جهان برچیند.

آمین یارب العالمین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *