گزارش

سرپرست وزارت امور داخله: کار را به اهــل کار بســپاریــد

سرپرست وزارت امور داخله در دیدار با رؤسا و کارمندان این وزارت گفت: ادارات مسئول باید درتشکیلات جدید شفافیت را مدنظر بگیرند و کار را به اهل کار بسپارند.

سرپرست وزارت امور داخله در دیدار با رؤسا و کارمندان این وزارت گفت: ادارات مسئول باید درتشکیلات جدید شفافیت را مدنظر بگیرند و کار را به اهل کار بسپارند.

دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله با نشر این خبر گفته است: خلیفه سراج الدین حقانی سرپرست وزارت امور داخله، با رؤسای ادارات مختلف آن وزارت دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدا، الحاج مولوی عبدالرحیم ثاقب یک مقام ارشد آن وزارت، هدف از این نشست را بررسی اجرای امور، ایجاد هماهنگی سالم بین کارمندان و ایجاد سهولت در ارائه خدمات بهتر به مردم عنوان کرد.

سرپرست وزارت امور داخله در صحبت های خود، با آنکه از عملکرد نیک کارمندان وزارت امور داخله تقدیر کرد، بر بهتر شدن بیشتر امور نیز تاکید نمود.

به گفته‌ی وی؛ ادارات در قسمت تقرر به صورت جدی شفافیت را مدنظر گیرند و کار را به اهل کار بسپارند، او همچنان اضافه کرد که باید به تشکیلات سال آینده نیز توجه جدی صورت گیرد.

خلیفه حقانی اضافه نمود که، شامل شدن در چوکات امارت اسلامی و خدمت به مردم در کنار افتخار، سبب کامیابی دنیا و آخرت گردیده ، اگرچه بسیاری از مردم به نام ملت و مردم سیاست کردند اما نتواستند به مردم خدمت صادقانه کنند.

وی همچنان گفت: دین اسلام دین اعتدال است و از کارکنان وزارت امور داخله خواست که در برخورد خود با مردم به جای سختی، نرمی پیشه کنند. وی اضافه کرد که تمام کارمندان باید سیرت و صورت خود را به اخلاق اسلامی مزین.

سازند و مسئولیت را به دید مالکیت نه بل به شکل امانت بدانند و در کنار با هم بودن به شکل یک خدمتگذار خوب، در روشنایی قوانین فعلی امور مربوط را به سر رسانند و احکام و فرامین بزرگان را تطبیق نمایند.

در این نشست سترپاسوال مولوی نورجلال جلالی معین اداری وزارت امور داخله هم صحبت کرده گفت: انجام امور به وقت معینه و تعامل و برخورد نیک با مردم ضمانت پایداری حکومت را میکند، او همچنان از مسئولان خواست که با مامورین برخورد نیک نمایند و از مامورین خواست که از بزرگان خود اطاعت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *