افغانستان

سرپرست وزارت اقتصاد: سازمان‌های بین‌المللی بر تطبیق پروژه‌های انکشافی نیز توجه داشته باشند

قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد با ایزابل موسارد رئیس دفتر «اوچا» یا‌ هماهنگ کننده کمک‌های بشری سازمان ملل متحد برای افغانستان دیدار کرد.

‏قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد با ایزابل موسارد رئیس دفتر «اوچا» یا‌ هماهنگ کننده کمک‌های بشری سازمان ملل متحد برای افغانستان دیدار کرد.

وزارت اقتصاد با نشر خبرنامه‌یی گفته است که ‏در این دیدار خانم ایزابل از فراهم‌سازی تسهیلات لازم وزارت اقتصاد در بخش توزیع کمک‌های بشری از طریق این سازمان تشکر کرد و گفت: این سازمان در دو ماه اخیر برای بیش از ۱۷.۵ میلیون افراد نیازمند در ولایت‌ها و بخش‌های مختلف خدمات بشری ارائه کرده است. ‏وی هم‌چنان از فعالیت‌ها، پلان‌های سال‌جاری  و از سرگیری روند کمک‌های بشری از طریق این سازمان در غور و دایکندی خبر داده است.

سرپرست وزارت اقتصاد هم، ضمن قدردانی از فعالیت‌های سازمان متذکره در افغانستان گفته است: کمک‌های بشری بدون شک در این مقطع زمانی ‏برای مردم ما نقش حیاتی دارد و سازمان‌های بین‌المللی تنها بر کمک‌های بشری برای نیازمندان توجه کنند؛ بلکه در قسمت کارهای بنیادی و تطبیق پروژه‌های انکشافی نیز توجه داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *