سیاسی

مخالفین مسلح، در مسیر باطل راه میروند!

هموطنان ارجمند، بعد از اتفاق افتادن تحول جدید در کشور،بزرگان سیاسی پا به فرار از دست جنایات متقبل شده خود نهاده است. در حال حاضردیده می شود  هرگاهی که دهن وا می کنند.

محمد الدین دین دوست

هموطنان ارجمند، بعد از اتفاق افتادن تحول جدید در کشور،بزرگان سیاسی پا به فرار از دست جنایات متقبل شده خود نهاده است. در حال حاضردیده می شود  هرگاهی که دهن وا می کنند. خود خواهی و به منافع رسانیدن خود شان است که با آمدن تحول جدید در کشور، آن را از دست داده است و می خواهند دوباره خود را از آدرس عموم مردم به چشم جهانیان نشان بدهند که ما مردمدار هستیم و مردم ما را می خواهند. در صورتیکه این طور نیست و نیز خواست های شخصی خود را طوری

بیان می نمایند که گویا برای منافع عموم مردم داد خواهی ومبارزه می کنند. حقیقتآ اگر عمیق به خواسته های شان نظر را متمرکز بسازیم مربوط به مردم کشور افغانستان نمیشوند چون اگر مربوط به عموم مردم کشور مامیشد باید در سالهای قبل که زعامت را به کف داشتن منفعت خواسته های شان به عموم مردم میرسید که نرسید و این دال برسند است.

بنآ با درک این که خاک را بر چشم مردم زده اند و دوباره تلاش دارند که تا خاک را به چشم مردم ما بزنند و به منفعت دلخواه خود برسند باید با اتحاد عمل علیه برنامه های تک تازی، خود محور و مخریبانه سیاسیون مفسد را گرفت، تا از ضرر رسانیدن در قبال خود و کشور عزیز ما جلو گیری کرده باشیم. مسولیت ایمانی و وجدانی خویش را در این برهه از تاریخ به وجه احسن ادا کرده باشیم که فردا ملامت در تاریخ و در نزد ملت های بعد از خود قرار نگیریم با این که ملت افغانستان از همه کردار منفور شان که در مدت بیست سال انجام داده است آگاهی کامل را حاصل نموده، باید بعد از این شکر بسازند که از شر سیاسیون مافیایی قدرت و ازچنگ تزویر گرایان مشهور و فاسد شده رهایی یافته است و تصمیم قاطعانه علیه مخالفین نظام کنونی اتخاذ کنند و با این کار در حقیقت ملت خود را از دست شر وفساد نجات می دهند و آینده پر منفعت را به سرنوشت عموم مردم کشور رقم خواهند زد که مافیای قدرت و منفعت دیگر وجود نخواهند داشت. مخالفین نظام امارت اسلامی بدون شک، در مسیر غلط راه می روند چون، مردم ا فغانستان موج سواری های گذشته و امروز شان را که در همه ابعاد فاجعه تجربه کرده است. آن بزرگان فاسد خود شان باید بشرمند. وطن را ویران و هموطن را پریشان نسازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *