سیاسی

اگر ریگی در کفش کشورها وجود ندارد دیگر باید تعلل نشان ندهند

جهان و کشورها هیچ دلیلی ندارند که امارت اسلامی را به رسمیت نشناسند و یا در این مورد بهانه‌تراشی و چانه‌زنی کنند.

احمدشاه

جهان و کشورها هیچ دلیلی ندارند که امارت اسلامی را به رسمیت نشناسند و یا در این مورد بهانه‌تراشی و چانه‌زنی کنند.

امارت اسلامی تمام شرط‌ها را به جا آورده و تمام زمینه‌‌‌های به رسمیت شناختن را، مساعد کرده است.

حالا بر جهان و کشورهاست که دیگر از پیشکش‌کردن دلایل بی‌جا و فرمایش‌های بی‌مورد جدّاً اجتناب ورزند و عدالت و انصاف را رعایت نمایند.

افغانستان، امروز صاحبِ یک امیر عالم و عادل و صاحبِ یک حکومت مستقل و مقتدر است و آزادی و آرامی در این سرزمین، حرف نخست را می‌زند.

ثبات امنیتی و ارزی و میزان بلندِ رضایت مردم از نحوه‌ی برخورد نیروهای امنیتی کشور،، نشان‌می‌دهند که اوضاع افغانستان، نسبت به گذشته به مراتب بهتر شده است و این کشور باگذشت هرروز اعتماد و اعتبار جهانی را نیز کسب می‌کند و گل مشروعیتش، شکوفاتر می‌شود.

اگرچه شماری از سیاسیون ناکام در تبانی با برخی از کشورهای مغرض و بدخواه، همه‌روزه به تبلیغات زهراگین می‌پردازند و مردم و جهانیان را نسبت به نظام کنونی بدبین می‌سازند.

اما آفتاب به دوانگشت پنهان نمی‌شود و کارهای بزرگ و دستاوردهای چشم‌گیرِ امارت اسلامی، آنقدر عیان است که حاجت به بیان نیست.

استقلال، آرامش و امنیت سرتاسری، ثبات پولی، کنترل نرخ‌ها، جمع‌آوری گداها و معتادین، تنظیم‌ غرفه‌ها در سراسر شهرها و تنظیفات شهری، جاده‌‌ها کوچه‌ ها و پس‌کوچه‌ ها همه از دستاوردهایی استند که با پیروزی و روی کارآمدنِ امارت اسلامی سروسامان یافته اند و در تمام شهرهای کشور به جلوه افروزی نشسته اند.

اگر در کفش کشورها، ریگی وجود ندارد، باید بدون درنگ نظام کنونی را به رسمیت بشناسند و مردم افغانستان را از تنگنای فقر، بیچارگی و بدبختی نجات بدهند.

در صورتی که میلیاردها دالر متعلق به ملت افغانستان توسط زورگویان و قلدران جهانی منجمد شده باشد، این ملت مظلوم چطور می‌توانند نفس راحت‌تری بکشند و از ورطه‌ی فقر و بی‌چارگی بیرون شوند؟؟.

جهان و کشورها اگر نظام کنونی افغانستان را به رسمیت بشناسند و امریکا پول افغانستان را از انجماد بیرون کند و به این کشور برگرداند، بدون شک این ملت از خاک فقر و بیچارگی بر می‌خیزند و منحیث یک ملت مرفّه، بااقتصاد و پرآسایش در جهان عرض وجود می‌نمایند.

اما، متٲسفانه برخی از کشورها نسبت به افغانستان حسن نیت ندارند و منافع خود را در ناآرامی و تباهی افغانستان، جستجو کرده اند و می‌کنند.

ازاین رو دست به هرنوع شرارت و خباثت می‌زنند و در فتنه‌انگیزی، جنگ، جنجال و بربادی افغانستان، تلاش می‌ورزند

مگر به لطف پروردگار و برکت جهاد و خون پاک شهدای کرام، فرهیخته‌گی امیران و بزرگان، بدخواهان افغانستان؛ دیگر موفق نخواهند شد و آرامش، سعادت و اقتدار اسلامی اش، دوامدار باقی خواهند ماند.

ان‌شاءالله تعالی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *