افغانستان

درپُل سوخته (پل خوشبختی) نمایشگاه دایمی کتاب ایجاد میشود

مهاجر فراهی معين امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ، ازپُل سوخته که تا چندی قبل به مکان معتادین شهرت داشت واکنون به یک مکان فرهنگی مبدل شده، دیدن کرد وگفت:

مهاجر فراهی معين امور نشرات وزارت اطلاعات و فرهنگ، ازپُل سوخته که تا چندی قبل به مکان معتادین شهرت داشت واکنون به یک مکان فرهنگی مبدل شده، دیدن کرد وگفت: وزارت اطلاعات وفرهنگ تلاش دارد، تا زمینه نمایشگاه های کتاب را بطور دوامدار برای مردم به خصوص برای جوانان در این ساحه فراهم کند.
معین نشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ همچنان چند جلد کتاب را که نوشته خودش است، به هدف ترویج مطالعه به شماری از جوانان در این ساحه اهداکرد.
دولت گل محصل از خوست یک تن از بازدید کنندگان پُل خوشبختی می گوید: قبلا این جا آمده بودم، کاملا یک مکان خلوت برای معتادین بود تعداد زیادی ازجوانان، کودکان وحتی خانم های معتاد به مواد مخدر در این ساحه حضور دایمی داشتند.
به گفته وی: از امارت اسلامی سپاس گذارم که پس ازجمع آوری معتادان زمینه تداوی را برای آنان فراهم کرده و نیز این محل را به یک مکان تفریحی وکتاب خوانی مبدل کرده است.
اجمل پردیس یک تن دیگر ازبازید کنندگان نیز ازکار وفعالیت امارت اسلامی تمجید کرده گفت: همین کار را حکومت قبلی نیز می توانست، اما نکردند که شرم باد به آنها، ولی امارت اسلامی با امکانات کم٬ قادر شده که تمام معتادین را جمع آوری و ازسوی دیگر این مکان را به یک پارک دیدنی مبدل کرد.
یاسرباشنده کابل که برای دیدن به محل آمده می گوید قبلا مردم از این محل ترس داشتند محلی که مملو از کثافات و تعفن و به جای بود وباش معتادین شهرت داشت، اما اکنون به اثر سعی وتلاش امارت اسلامی به یک پارک تفریحی مبدل شده و ازامارت اسلامی تشکر می کنیم که همچوبرنامه هایی را در سایر نقاط کابل نیز، راه اندازی کند.
محل پُل سوخته، بیش از این محل معتادان مواد مخدر به شمول زنان و کودکان که در آن تجمع کرده بودند، اما چندی پیش امارت اسلامی تمام معتادان را از این ساحه جمع آوری و به مرکزهای درمان انتقال داده است.
این درحالیست که جمع آوری معتادان مواد مخدر و جلوگیری از کشت خشخاش در کشور در اولویت کاری امارت اسلامی، قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *