اخبارافغانستان

مولوی عبدالسلام حنفی: امارت اسلامی برای آرامش بیشتر هموطنان تلاش می‌کند

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان با تعدادی از مسئولین محلی، علما و مجاهدین ولسوالی های قیصار و شیرین تگاب ولایت فاریاب دیدار کرد.

در این دیدار، ابتدا ملا محمد اسماعیل سعادت ولسوال قیصار و ولسوال شیرین تگاب ولایت فاریاب به نمایندگی از دیگران صحبت نمودند و در رابطه به وضعیت اجتماعی، امنیتی و حکومتداری محلی در این ولایت به خصوص ولسوالی های قیصار و شیرین تگاب، معلومات ارائه کردند.

آنان افزودند که امنیت به صورت کامل در ولسوالی های متذکره تامین بوده و مسئولین محلی در امر خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم تلاش می کنند.

مسئولین و علمای متذکره با اشاره به توجه امارت اسلامی در تمامی عرصه‌ها، خواستند تا در زمینۀ تقویت مدارس دینی و مکاتب، اعمار بندهای آب، ترمیم سرک ها و تطبیق پروژه‌های انکشافی در نقاط مختلف به ویژه مناطق آسیب دیده ناشی از سرازیرشدن سیلاب های اخیر در ولسوالی های این ولایت توجه خاص صورت گیرد.

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء، گفت که تامین امنیت سراسری، ایجاد رفاه اجتماعی و برطرف ساختن مشکلات مردم از مسئولیت‌های امارت اسلامی می باشد و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد.

معاون اداری ریاست الوزراء افزود که امارت اسلامی با توجه به امکانات دست داشته در زمینه پیشنهادات ارائه شده رسیدگی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *