سیاسی

اراده‌ی آهنین ملت ما، طلسم تحریم‌ها را هم می‌شکند!

ملت قهرمان افغانستان تنها در نیم‌قرن اخیر، طلسم تجاوز و اشغال دو ابرقدرت جهان را شکستاندند و دو قشون تادندان‌مسلحِ سرخ و سیاه را در باطله‌دانی تاریخ انداختند.

مولوی محمدرحیم

ملت قهرمان افغانستان تنها در نیم‌قرن اخیر، طلسم تجاوز و اشغال دو ابرقدرت جهان را شکستاندند و دو قشون تادندان‌مسلحِ سرخ و سیاه را در باطله‌دانی تاریخ انداختند.

زمانی که قشون سرخ شوروی به حملات نظامی در افغانستان مبادرت ورزید، کمونیستان، لنین‌پرستان و طرفداران کمونیزم طبل بُرد و موفقیت می‌زدند و فکر می‌کردند که افغانستان از زیر دندان‌های تیز کمونیزم دیگر کسی بیرون کرده نمی‌تواند و این کشور ضعیف و فقیر را معده‌ی بزرگ استعمار کمونیستی، هضم و نابود می‌کند.

اما نصرت پروردگار، ایمان و اراده‌ی ملت شجاع و مجاهد، این کشور را به لقمه‌ی خارداری به کمونیزم مبدل کرد و این ملت قهرمان چنان مشت کوبنده‌یی بر دهان هیولای کمونیزم وارد کردند که هیولای کمونیستی با دهان خون‌آلود و کمر شکسته، افغانستان را ترک گفت و برای ابد دفن تاریخ گردید.

بعد از شکست و فرار روس‌ها، امریکا و ناتو با یک‌دنیا آرمان و آرزو و یک‌جهان کبر و غرور وارد افغانستان شد و با روی کارآوردن یک رژیم کاملا اجیر و بدنام به اشغالگری پرداخت و تانگ و طیاره و اسلحه‌ی مدرن خود را در نقاط مختلف کشور جابه‌جا کرد و مدت بیست سال به قتل، شغالگری، بیداد، فساد، تباهی و ویرانگری پرداخت.

این هیولای دهشت نیز، به نصرت خدای بزرگ و توسط جهاد، رشادت و فداکاری بی‌دریغ مجاهدین کرام به شکست مواجه شد و با دماغ خون‌چکان و استخوان‌های شکسته، بالآخره از سرزمین مردخیز و حماسه‌آفرین ما بیرون شد و بساط اشغالگرانه‌ی شان، توسط خون پاک شهدای راه عزت و آزادی از دیار ما برای همیشه برچیده شد.

اما متاسفانه بعد از پروگرام تجاوز و اشغال با بهانه‌های واهی و بی‌بنیاد به تحریم‌ها علیه ملت قهرمان و مقام‌های نظام اسلامی ما، دست یازیدند و هنوز مرتکب جفا و جنایت‌های دیگری می‌شوند.

منجمدکردن پول ملت فقیر و بی‌چاره‌ی افغانستان و وضع تحریم‌‌ها علیه بزرگان و مقام‌های بلندپایه‌ی کشور، از جورها و جفاهای دیگری استعمار به شمار می‌روند که جهان استکبار همه‌روزه مرتکب می‌شود و در منصه‌ی اجرا می‌گذارد.

امریکا، جهان غرب و دیگر مستکبران باید بدانند؛ ملت قهرمان و طاغوت‌شکن افغانستان قسمی که به تجاوز و اشغال تن ندادند به تحریم‌ها نیز تن نمی‌دهند و حق خود را از دهان هر قلدر و زورگویی جهان، خواهند گرفت.

اراده‌ی آهنین این ملتِ ملحدشکن، هرگونه موج جفا را پاره کرده است و هرگونه صخره‌ی جنایت را شکستانده است.

این ملت، باوجود فقر و بیچاره‌گی تن به ذلت، بردگی و اسارت نمی‌دهند و با همت بالا و اراده‌ی فولادینی که دارند در مقابل هرنوع تحریم و تجاوز مبارزه و ایستادگی می‌نمایند.

امریکا، جهان غرب و سازمان ملل باید بدانند که ملت قهرمان و مجاهد افغانستان حق مشروع خود را از کام آنان بیرون می‌آورند، قسمی که صخره‌ی تجاوز و اشغال آنان را نرم کردند، طلسم تحریم‌های شان را نیز درهم می‌کوبند و حق خود را از زیر دندان‌های تیز گرگانِ زور و ظلم، بیرون می‌آورند.

از جانب دیگر ملت قهرمان و مجاهد افغانستان، ایمان کامل به ذات رازق و روزی‌رسان حقیقی دارند و در نفس الامر دست خود را پیش هیچ‌کافر و مستکبری به رسم نیازمندی و گدایی، دراز نمی‌کنند.

چون معتقدند که خدای واحد و لاشریک روزی‌رسان مطلق است و به غیر آن ذات مقدس، هیچ‌ذاتی نمی‌تواند رزق و روزی کسی را کم و زیاد کند و یا درآن تغییراتی وارد نماید.

این ملت بزرگ و طاغوت‌شکن، با شکم گرسنه، پای برهنه و دستان خالی تجاوز و حملات مستقیم  ابرقدرت‌ها را دراین سرزمین به شکست فاحش مواجه کرده اند و ان‌شا‌ءالله تحریم‌های آنان را هم می‌شکنند و روزی می‌رسد که کشورها، یکی پی دیگری نظام اسلامی، مشروع و ملی ما را به رسمیت بشناسند و لطف خدای کریم، گریبان ملت بیچاره‌ی ما را از چنگال کشورهای ظالم، غاصب و مستکبران تاریخ، رهایی ببخشد.

در آخر ما ملت قهرمان خود را به صبر و شکیبایی دعوت می‌کنیم و برای استقامت در راه اسلام عزیز و شرع شریف را خواهانیم و امیدواریم که در مقابل تحریم‌های دشمنان اسلام و افغانستان نیز ایستادگی کنند و روزی میرسد که قله‌های موفقیت و پیروزی دیگری را نیز تسخیر نمایند و از باتلاق مشکلات و چالش‌ها موفقانه و سربلند بیرون شوند.

ان‌شاءالله العظیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *