سیاسی

شکست اسرائیل با گذشت هرروز یقینی می‌شود

اسرائیل امروز به تندیسی از جفا و جنایت در جهان مبدل شده است و با گذشت هرلحظه جنایت تازه می‌آفریند و چهره‌ی جنایت‌کاران گذشته را سفید می‌کند.

اسرائیل امروز به تندیسی از جفا و جنایت در جهان مبدل شده است و با گذشت هرلحظه جنایت تازه می‌آفریند و چهره‌ی جنایت‌کاران گذشته را سفید می‌کند.

امریکا نیز در این روزها این رژیم غاصب را تسلیح و تجهیز می‌کند و با فرستادن انواع اسلحه‌ی مهلک و کشتارجمعی جنایات مکرر و تازه‌تری را مرتکب می‌شود.

واضح است که با گذشت هر روز طیاره‌ها و کشتی‌های امریکایی اسلحه، مهمات و تجهیزات مختلف النوعی را به نیروهای اشغالگر و غاصب صهیونیستی می‌رسانند و بر آتش خشونت، جنگ و جنایت هیزم می‌اندازند.

امریکا و اسرائیل، هردو می‌خواهند تا کار حماس را ختم کنند و بعد ازآن دست به گریبان دیگر مناطق و سرزمین‌های اسلامی بیندازند و فرش شوم سلطه و سیطره‌ی خود را وسیع‌تر هموار کنند و بیشتر به تجاوز، اشغالگری، غصب و جنایت بپردازند.

اما این هردو با هم‌پیمانان شان کور خوانده اند، هرگز در غزه و فلسطین این هردو کامیاب‌شدنی نیستند و خواب‌های سبز شان به خون شان تعبیر شده و در آینده نیز جز تلفات و ضایعات، دستاوردی نخواهند داشت.

ملت فلسطین؛ چون ملت استعمارشکن و تجاوزشکن استند و هیچ‌گاه نمی‌خواهند این سرزمین مقدس را به چنگال کثیف امریکا و اسرائیل رها کنند و گیسوان بلندِ مادر فلسطین و غزه را در دستان پلید سگان اسرائیلی و امریکایی واگذار نمایند.

این ملت شریف و شجاع، بیش از هفتاد سال است، با دست‌های خالی و با قلب‌های لبریز از ایمان و شجاعت دراین راه قربانی داده اند و فداکاری کرده اند و حالا قرار است که گیتار فتح و پیروزی بنوازند و گلیم تجاوزگران و اشغالگران را مانند ملت مجاهد افغانستان از سرزمین خود، جمع نمایند.

امریکا و اسرائیل در این جنگ سه‌ماهه سخت تلاش کردند تا شمال غزه را از وجود حماس پاک کنند و به این بهانه هزاران کودک و زن و افراد بی‌گناه را به شهادت رساندند.

اما تمام سعی و تلاش شان به نصرت خداوند حکیم و با مجاهدت و مبارزه‌ی بی‌نظیرِ مجاهدین حماس، نقش‌برآب شد و حالا جنایت را در جنوب غزه انتقال داده اند و آنجا را با تانگ‌ها، بم‌های سنگین و موشک‌های هستوی زیر آتش گرفته اند و مردم بی‌گناه غزه را قتل عام می‌کنند.

ما مطمین هستیم، نیروهای متجاوز اسرائیل قسمی که در شمال غزه به شکست ننگین مواجه شده اند در جنوب غزه و دیگر سمت‌ها و مناطق نیز به شکست فاحش مواجه می‌شوند و با شکست مرگبار و به‌جاگذاشتن مرده‌های‌بوگرفته‌ ازآن‌جا عقب‌نشینی خواهند کرد.

چون مجاهدین فلسطین و غزه در تمام نقاط، سنگرهای مستحکم و ناشکن ایجاد کرده اند و هیچ قوت بشری نمی‌تواند با آنان در تقابل و رویارویی قرار بگیرند و در برابر ضربات آنان ایستادگی کنند.

تانگ‌های اسرائیلی در شهر غزه تخریب و پاره پاره شده اند و اجساد کشته‌شدگانِ نیروهای رژیم غاصب در جاده‌ها، کوچه‌ها و پس‌کوچه‌ها بو گرفته اند و همه طعمه‌ی سگ‌های گرسنه شده اند.

نیروهای رژیم اسرائیل، سخت به بیماری روانی مبتلا شده اند و دیوانه‌وار دست به کشتن همدیگر می‌زنند و به خودکشی مبادرت می‌ورزند.

اگرچه اسرائیل و امریکا می‌خواهند مردم مجاهد غزه را طی یک توطیه‌ی بزرگ از غزه انتقال بدهند و با همدستی کشورهای مغرض عربی، به بیرون از فلسطین منتقل کنند.

اما مردم مجاهد غزه در مصاحبه‌های خود گفتند که آنان سر می‌دهند، اما سرزمین و سنگر شان را رها نمی‌کنند.

آنان تا پای جان از حریم و سرزمین مقدس خود دفاع و حراست می‌نمایند و پیروزی را هم نزدیک است که در آغوش بکشند و به فتوحات بزرگ و نهایی دست بیابند و جشن آزادی سرزمین‌های اشغال‌شده‌ی شان را برگزار نمایند.

اما آن روز یگانه شرم‌ساری و سرافکندگی نصیب کشورهایی خواهد بود که سکوت مرگبار اختیار کرده اند و سنگ اسلامی بودن را به سینه می‌زنند و زعیمان و حاکمان این کشورها، سنگ زعامت و مسلمان بودن را به سینه می‌کوبند.

احمدشاه ابدالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *