افغانستان

نگاه حکومت به نقدهای اصلاحی کارشناسان مثبت است

رئیس دفتر معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با شماری از کارشناسان و صاحب نظران امور سیاسی  گفت: نگاه حکومت به نقدهای اصلاحی کارشناسان مثبت است.

رئیس دفتر معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با شماری از کارشناسان و صاحب نظران امور سیاسی  گفت: نگاه حکومت به نقدهای اصلاحی کارشناسان مثبت است.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا با نشر این خبر گفته است: مولوی ذاکر رئیس عمومی دفتر معاونیت سیاسی ریاست الوزرابا شماری از کارشناسان و صاحب نظران امور سیاسی دیدار کرد.

این کارشناسان، حاکمیت امارت اسلامی را یک پارچه و سراسری خوانده گفتند:  پروژه های آغاز شده از سوی امارت اسلامی در مقایسه با کارهای عمرانی در بیست سال گذشته بهتر بوده و با آن قابل مقایسه نیست. آنان در کنار اینکه پروسه اسکان مهاجرین را یک مدیریت خوب

عنوان کرده، خاطرنشان نمودند که باوجود مشکلات در افغانستان، باز هم برای مدیریت بهتر چالش ها ظرفیت کافی موجود می‌باشد.

آنها افزودند که برخورد امارت اسلامی نسبت به شخصیت های عودت کننده سیاسی از خارج، ستودنی است و خاطرنشان نمودند که کمیسیون تماس با شخصیت ها باید بیشتر تلاش های خود را تسریع ببخشد، زیرا شمار زیادی از افغانان دیگر نیز اراده برگشت به کشور دارند، همچنان در خصوص برخی از مسایل مهم، مشوره ها و پیشنهادات شان را با مولوی ذاکر شریک ساختند.

مولوی ذاکر، گفت که افغانستان خانه مشترک تمام افغان ها است و هرافغان در آن حق مساوی دارد.

به گفتۀ ذاکر، نگاه حکومت به نقدهای اصلاحی کارشناسان مثبت است و مسئولان با توجه به خواست های مردم کارهای شان را به پیش می برند.

وی افزود که امارت اسلامی  در بخش های سیاسی و اقتصادی، برخلاف تخمین های برخی از حلقات، پیشرفت های خوب و مثبت داشته است.

مولوی ذاکر، گفت که کمیسیون تماس با شخصیت ها به کار خویش متعهد است و از شریک سازی مشوره های کارشناسان متذکره، ابراز امتنان کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *