اجتماعی

شرکت انکشاف ملی: شایعات تخریب دیوار‌کانال‌قوش‌تیپه بی‌اساس است

شرکت انکشاف ملی می گوید، که هیچ یک از دیوار های کانال بزرگ و تاریخی کانال قوش تیپه تخریب نشده و شایعات در مورد این پروژه بزرگ ملی بی اساس میباشد.

شرکت انکشاف ملی می گوید، که هیچ یک از دیوار های کانال بزرگ و تاریخی کانال قوش تیپه تخریب نشده و شایعات در مورد این پروژه بزرگ ملی بی اساس میباشد.

به گفته این شرکت؛ کار های این پروژه بزرگ ملی بصورت کاملاً حرفه ی و مسلکی به پیش میرود.

همچنین مسولان در پروژه ملی کانال قوش تیپه می گویند، کار های فازم دوم آن در ولسوالی دولت آباد ولایت بلخ به سرعت در حال پیشرفت است و کار پل بزرگ در ۹۰ کیلومتر نیز ادامه دارد و در روز نزدیک پروسه سروی آن به پایان میرسد و کار عملی آن شروع خواهد شد.

مسوءلان یاد شده می گویند، یک تعداد افراد و حلقه های مغرض شایعات بی اساس را پخش کرده اند که گویا دیوار این کانال تخریب شده و آب این کانال به سوی دشت ها روان شده است.

آنها می گویند؛ هر روز سطح آب در این کانال رو به افزایش بوده، و مسولان این شرکت بخاطر پیشبرد کار ها و ترمیم پل ها آب آنرا بصورت منظم به سوی دشت رها کرده اند.

شرکت انکشاف ملی این چنین ادعا ها را رد می کند، و این شایعات را کسانی پخش و نشر می کنند که نمی توانند تحولات و پیشرفت های اخیر در کشور را تحمل کنند.

شرکت متذکره به تمام هموطنان خویش اطمینان میدهد، که کار های این پروژه بزرگ ملی با تخصص و میهن دوستی انجام خواهد شد.

یک تعداد از کشاورزانی که در اطراف این پروژه بزرگ زمین دارند از تلاش های رهبری امارت اسلامی در ساخت این کانال قدردانی کرده می گویند که زمین های خود را به راحتی از آب این کانال آبیاری می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *