سیاسی

غزه؛ موج‌گاه خون بی‌گناهان و مظهر پیروزی امت اسلامی

فلسطین در مجموع و خصوصاً غزه امروز با خون بی‌گناهان رنگین است و با گذشت هرلحظه مورد بی‌رحمانه‌ترین حملات اسرائیل خون‌خوار قرار می‌گیرد.

حامدتاتار

فلسطین در مجموع و خصوصاً غزه امروز با خون بی‌گناهان رنگین است و با گذشت هرلحظه مورد بی‌رحمانه‌ترین حملات اسرائیل خون‌خوار قرار می‌گیرد.

در این جنگ امریکا مستقیم دخیل است و با فرستادن نیروی انسانی، متخصصین نظامی، تجهیزات، اسلحه‌ی مدرن و پیشرفته، آتش جنگ را مشتعل‌تر می‌سازد و شرارت و جنایت می‌آفریند.

متقابلاً غزه و فلسطین در یک محرومیت و بی‌کسی قرار دارند و کشورهای اسلامی هم در این مقطع حسّاس حمایت نمی‌کنند و حتی صدایی برای نجات ملت مظلوم فلسطین بلند نمی‌نمایند.

ملت مظلوم اما قهرمان فلسطین، جز از ذات رب العالمین دیگر از هیچ‌کسی، توقع حمایت ندارند و امید خود را از برادران بی‌وفا و جفاکار خود قطع کرده اند.

چون کشورهای اسلامی باوجود امکانات، پول و اسلحه، جسارت نمی‌توانند که به داد فلسطین برسند و یا حداقل برای نجات این مظلومان تاریخ از چنگال ظلم اسرائیل غاصب و امریکای خونخوار، کاری را انجام بدهند.

اما ملت فلسطین، زن و مرد و پیر و جوان، کمر به جهاد و مقاومت بسته اند و با خون خود از شهر و دیار خویش حراست و پاسداری می‌کنند و تا فتح بیت‌المقدس و سرزمین‌های اشغال‌شده، به جهاد، مبارزه و حماسه‌آفرینی ادامه می‌دهند.

ملت فلسطین، چنان خون غیرت در رگ‌های شان به جوش آمده که تانگ‌های غول‌پیکر و طیاره‌های بمب‌افگن دشمن به چشم شان به اندازه‌ی پشّه هم نمی‌آیند و مانند شیر و شاهین بر روباهان و زاغ‌های امریکایی و اسرائیلی حمله می‌کنند و دود از دماغ آنان بیرون می‌ آورند.

مجاهدین فلسطین، از پستان شیرمادران، شیر مکیده اند و در گهواره عزت و عظمت خوابیده اند و در کانون ایمان، شجاعت و خستگی‌ناپذیری تربیت شده اند.

بیش از یک ماه می‌شود که امریکا و اسرائیل با تمام قوت، شهر غزه را بمباردمان می‌کنند و با بی‌رحمانه‌ترین شیوه به تخریبات آن شهر مبادرت می‌ورزند و با وحشیانه‌ترین شکل، مردم آنجا را به قتل می‌رسانند.

اما ملت فلسطین با روحیه‌ی عالی جهادی و رزمی به مقاومت می‌پردازند و زن و مرد و پیرو جوان از وجب وجب خاک و مقدسات خود دفاع می‌کنند.

مقاومت بی‌نظیر مجاهدین فلسطین، نشان می‌دهد که شکست صهیونیزم حتمی شده است و در آینده‌ی نزدیک، فتوحات عظیمی نصیب مجاهدین آن دیار خواهد شد.

تجربه نیز نشان میدهد؛ هر ملتی که به مقاومت می‌پردازند، دشمن را از پا می‌افگنند و آخرالامر به موفقیت و پیروزی نایل می‌گردند.

جنگ ملت مجاهد افغانستان در یک قرن اخیر با انگلیس، روس، امریکا و ناتو نیز نشان داد که جهاد و مقاومت بی‌نتیجه نمی‌ماند و این درخت عزت و عظمت حتماً گل می‌دهد و به ثمر می‌نشیند.

ما باور کامل داریم که غزه امروز اگر موج‌گاه خون بی‌گناهان است، فردا مظهر پیروزی مسلمانان و امت اسلامی خواهد بود.

مجاهدین فلسطین به نصرت خدای حکیم و ایمان و اراده‌ی آهنینی که دارند، پیروز خواهند شد و پرچم اسلام عزیز را در فراز گنبد طلایی مسجدالاقصی، بیت المقدس و سراسر سرزمین‌های اشغال‌شده، برای ابد در اهتزاز خواهند آورد.

امروز حتی اطفال و زنان فلسطین کمر به جهاد بسته اند و با مرمی غیرت و شجاعت در چشم‌های خون‌گرفته‌ی صهیونیستان جنایت‌کار شلیک می‌کنند و چشم‌های غرض‌آلود آنان را کور می‌سازند و از پشتِ سر بیرون می‌آورند.

جهاد و مبارزه در فلسطین به شدت ادامه دارد و مجاهدین با مورال عالی رزمی و روحیه‌ی شهادت‌طلبانه دشمن را عقب می‌رانند و از سرزمین مقدس خود بیرون می‌کنند.

دشمن، با دماغ شکسته و پیکر خون‌آلود در حال فرار است و عساکر اسرائیلی مانند اشغالگران انگلیس، روس، امریکا و ناتو از شدت جنگ و ضربات مرگبار مجاهدین فلسطینی، روانی و دیوانه شده اند.

از این جهت، در صف نیروهای اسرائیلی و کابینه‌ی رژیم صهیونیستی درزهای بزرگی ایجاد شده است و این اختلافات باعث شکست، شرم‌ساری  و سرنگونی ابدی رژیم خون‌خوار صهیونیست خواهند شد.

زود است که پرچم فتح و پیروزی در فراز بلندی‌های سرزمین‌‌های اشغال‌شده بلند شود و ملت مظلوم امّا قهرمان فلسطین، آزادی سرزمین‌ها و بیت المقدس را جشن بگیرند و از شکست ننگین امریکا و اسرائیل، تجلیل و گرامیداشت به عمل آورند.

آن‌گاه مسلمانان جهان همه به سراغ استقلال و آزادی خواهند شتافت و افغانستان و فلسطین را سرمشق فتح و پیروزی و الگوی آزادی و استقلال خود قرار خواهند داد.

ان شا‌ءالله العظیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *