سخن انیس

قتل عام ملت فلسطین،قابل تحمل نیست!

 بیش از هفتاد سال است که ملت مسلمان و مجاهد فلسطین، توسط خون‌خوارترین نیروی کفری به شهادت می‌رسند و توسط بی‌رحم ترین انسان های روی زمین زجر و زحمت می‌بینند و شکنجه می‌شوند.

 

بیش از هفتاد سال است که ملت مسلمان و مجاهد فلسطین، توسط خون‌خوارترین نیروی کفری به شهادت می‌رسند و توسط بی‌رحم ترین انسان های روی زمین زجر و زحمت می‌بینند و شکنجه می‌شوند.

نیروهای اسرائیل غاصب به حمایت امریکای غدار و خون‌آشام همه روزه مسلمانان فلسطین را به جرم دفاع از وطن و قبله‌ی نخست مسلمین به شهادت میرسانند و به هزارگونه جرم و جنایت دست می‌یازند.

حملات سنگین اسرائیل شب گذشته بالای شفاخانه‌ای که در آن بیشتر زنان، اطفال، کهن‌سالان و مردم بی‌گناه بستر بودند، نشان‌دهنده‌ی اوج بی‌رحمی و سفّاکی اسرائیل خونخوار و اوج تروریست‌پروری امریکای خون‌آشام است.

در این حمله تقریباً هزار تن از مردم بی‌‌گناه اعم از زن، طفل، کهن‌سال و جوان به شهادت رسیده اند و اسرائیل با این عمل غیر انسانی خود نشان داد که پابند هیچ تعهدات انسانی نیست و هرآنچه که از دستش بر بیاید در حق مسلمانان فلسطین دریغ نمی‌ورزد.

از سوی دیگر این حملات بی‌رحمانه و غیر انسانی، نشان‌دهنده‌ی تروریست بودن و تروریست‌پروری حامیان اسرائیل، خصوصاً امریکا و جهان غرب می‌باشد.

امریکا هرگاه که اندک‌ترین اعمال خشونت‌آمیز از  طرف کشورهای اسلامی و خصوصا فلسطین صورت بگیرد فوراٌ کارت سرخ بلند می‌کند و شدیداٌ مورد تهدید و تحریم قرار می‌دهد.

اما زمانی که اسرائیل با بی‌رحمی تمام، فلسطینی‌ها را به شهادت می‌رساند و حتی به قتل عام مبادرت می‌ورزد، خاموشی اختیار می‌کند و در پشت پرده، تروریستان یهودی را حمایت، تحضیض و تشویق می‌نماید.

این عمل میرساند که تروریست اصلی امریکاست و تمام غول‌های جنایات از طرف امریکا تغذیه می‌شوند و از پستان امریکا شیر می‌نوشند.

امریکا اگر به این روال ادامه بدهد، حتما ٌگروهای مختلفی از کنار و گوشه ی جهان قامت بلند خواهد کرد و درد سرهای بزرگی برای امریکای جنگ‌افروز و همپیمانانش پیدا خواهد شد.

در آخر ملت مجاهد و بزرگ افغانستان از سازمان ملل متحد، سازمان‌های حقوق بشر و نهادهای ناظر بر اعمال کشورها و خصوصاً از جهان اسلام می‌خواهند که جلو اسرائیل لجام‌گسیخته را بگیرند و در مقابل اعمال تروریستی و قتل‌های عامی را که انجام می‌دهد، باید پاسخگو باشد.

در غیر آن هرگونه خشونت و بحرانی که دامن‌گیر دنیا می‌شود، مسئولیت بعدی اش به دوش این سازمان‌هایی می‌باشد که همه‌روزه سنگ دفاع از حقوق بشر را به سینه می‌زنند و خود را مدافع حقوق انسانی قلم‌داد می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *