سخن انیس

آزادی؛ با خون پاک شهدا به دست آمده است

ملت مجاهد افغانستان، ۲۴ اسد، روز آزادی و فتح کابل را جشن گرفتند و با سردادن شعارهای الله اکبر، زنده باد امارت اسلامی، مرگ بر امریکا و مزدروانش، این روز را گرامی داشتند.

ملت مجاهد افغانستان، ۲۴ اسد، روز آزادی و فتح کابل را جشن گرفتند و با سردادن شعارهای الله اکبر، زنده باد امارت اسلامی، مرگ بر امریکا و مزدروانش، این روز را گرامی داشتند.

بدون شک؛ آزادی و استقلال نعمت بزرگ الهی است، کیف خاصی دارد و زندگی کردن در زیر پرچم آزادی و استقلال از هرگونه لذت برخوردار است.

ملت مجاهد افغانستان دو سال می‌شود که طلسم استعمار امریکا و ناتو را شکستاندند؛ آزادی، استقلال و عزت خود را به دست آوردند.

این ملت در طی دوسال در کنار آزادی و آرامی، دستاوردهای دیگری را نیز نصیب شدند و قله‌های بلندی را تسخیر کردند.

از جمله صفرشدن مواد مخدر، جمع‌آوری معتادین، جمع‌آوری‌گداها، تنظیم و تنظیف شهرها، به راه انداختن کانال‌قوش‌تیپه، ترمیم شاهراه سالنگ، ده‌ها پروژه‌ی‌ بزرگ و کوچک و ثبات پولی، این‌ها همه از دستاوردهایی استند که در ظرف دوسال، نصیب ملت زجرکشیده‌ی افغانستان شده و برای مردم بیچاره‌ی این سرزمین مایه‌ی امید گردیده اند.

واضح است ملت افغانستان در قدم نخست آرامش و امنیت می‌خواهند که الحمدلله دوسال می‌شود این نعمت بزرگ در کشور حاکم است و در قدم دوم می‌خواهند که از فقر، فلاکت و بیچارگی بیرون شوند و در ساحل سعادت، خوش‌بختی، رفاه و آسایش قدم بگذارند.                                 ملت افغانستان، آزادی و آرمی به دست آمده را از برکت خون پاک شهدا و از یُمن زحمات مجاهدینی می‌دانند که در سنگرهای داغ جهاد سینه‌های شان را سپری کردند، جان‌های شیرین خود را فدا نمودند و بهترین عزیزان خود را قربانی راه حق و آزادی نمودند.

این ملت بزرگ از این داعیه بزرگ، الی یوم القیامه دفاع و پاسداری خواهند کرد و هر فرد ملت مجاهد برای بقا و دوام امارت اسلامی افغانستان تا پای جان خواهند ایستاد.

در آخر برای شهدای راه عزت و آزادی جنت الفردوس استدعا داریم، برای زخمیان جهاد، شفا و شکیبایی و برای خانواده‌ها و بازماندگان شهدا و معلولین، صبر جمیل و اجر جزیل از بارگاه رب العزت التجا می‌نماییم.

روح شهدای راه عزت و آزادی شاد و یاد شان گرامی باد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن