افغانستان

وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث  به سیلاب زدگان کمک میکند

هیئتی از وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث که به ولایت میدان وردگ سفر کرده است قرار است کمک های غذایی  و غیر غذایی را برای خانواده های قربانیان  و زخمی شدگان  ناشی از سیلاب های اخیر در آنولایت  توزیع کند.

دفتر مطبوعاتی وزارت دولت در امور رسیدکی به حوادث امروز با نشر این خبر گفته است :مولوی عبدالرحمن زاهد، رئیس عمومی مالی و اداری وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث، جهت رسیدگی به متضررین ناشی از سرازیر شدن سیلاب های اخیر  به ولایت‌ میدان وردگ رسیده است.

رییس عمومی مالی و اداری با حضور داشت مولوی فیض الله جلالی رئیس آمادگی مبارزه با حوادث ولایت میدان وردگ با متضررین ناشی از سیلاب‌ها دیدار کرده  و با رساندن  پیام غم‌ شریکی رهبری امارت اسلامی  و اتحاف دعا برای شهدای حادثه اخیر، کمک‌های خوراکی و غیر خوراکی  برای آسیب دیدگان توزیع خواهد کرد.

قابل یاد آوریست که بر مبنای ارقام ابتدایی از اثر سرازیر شدن سیلاب‌های اخیر در ولسوالی های میدان شهر، جلریز، نرخ، جغتو، چک و سید آباد ولایت‌ میدان‌وردگ ۳۰ تن‌شهید، ۱۵ تن مجروح و بیش  از۴۰۰ منزل مسکونی یا به گونه ی کامل  و یا  قسمی با ۵ هزار جریب زمین زراعتی تخریب گردیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *