سیاسی

یک‌عده، جز تبلیغات منفی؛ برای وطن تحفه‌ی دیگری ندارند

سال‌‌هاست که شماری از مردم جز تبلیغات منفی و زهرآگین، برای وطن تحفه‌ی دیگری ندارند.

احمدشاه

سال‌‌هاست که شماری از مردم جز تبلیغات منفی و زهرآگین، برای وطن تحفه‌ی دیگری ندارند.

این قماش، از بام تا شام با دستگاه ذهن آلوده‌ی خود تبلیغات منفی می‌سازند و از این طریق به ضرر افغانستان و به نفع بیگانگان سخن می‌زنند و نوکری اجرا می‌کنند.

این کشور بیش از چهل و چندسال است که دستخوش جنگ، خشونت، فقر، بربادی، بدبختی و تبلیغات منفی بوده است.

با استفاده از وضعیت ناگوار افغانستان، کشورهای مغرض خواستند که در این سرزمین از خود افرادی داشته باشند و به نفع شان کار نمایند.

یک عده مسلحانه در خدمت بیگانگان قرار گرفتند و حتی در صف نیروهای اشغالگر و متجاوز ایستادشدند و در مقابل مجاهدین به جنگ و نبردهای خونین پرداختند.

اما شمار دیگری با قلم در مقابل مجاهدین و مبارزات اسلامی برخاستند و مفکوره‌ی خود را در خدمت اشغالگران و خارجی‌ها قرار دادند و ازاین طریق دالر به دست آوردند و هنوزهم می‌آورند.

اگرچه اکنون جنگ مسلحانه در افغانستان به پایان رسیده است و تنها یک تعداد قلم‌به‌دستان هنوز از بیرون کشور به نفع بیگانه‌گان قلمک می‌زنند، اوضاع افغانستان را ناگوار جلوه می‌دهند و به تبلیغات منفی می‌پردازند.

در این قسمت ملت افغانستان باید قضاوت خود را داشته باشند و آنچه که بالعین می‌بینند را بازتاب دهند و حقایق را در بدل هیچ متاعی، پنهان نکنند

ملت شریف ما باید فریب دستگاه‌های تبلیغاتی مخالف نظام اسلامی و میزهای‌گرد را نخورند و آنچه که به چشم می‌بینند را منعکس کنند.

ما همه می‌بینیم که نظام اسلامی ما شب و روز درخدمت مردم بوده و از امنیت و آرامش گرفته تا محو مواد مخدر، جمع‌آوری‌ و تداوی معتادین، گردآوری‌گداها، تنظیم و تنظیف شهرها، ثبات پولی و کارهای بسا بزرگی عام المنفعه و انکشافی در ظرف دوسال انجام داده شده اند و زمینه‌ی رشد، بالندگی و شکوفایی افغانستان عزیز مهیا گردیده است.

این فرصتی‌است که باید سوزانده نشود و ملت زجرکشیده‌ی افغانستان باید ازاین فرصت مناسب و طلایی استفاده اعظمی نمایند و خانه‌ی مشترک خویش را به وجه احسن آباد سازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *