سخن انیس

ایام عید، در پرتو امنیت و آرامش

 

افغانستان بعد از تجربه‌های تلخ و ناگوار جنگ، بدامنی و تباهی، سه سال می‌شود که از نعمت امنیت، صلح و صفا برخوردار شده است و مردم ما می‌توانند در یک فضای کاملاً امن و پرآرامش ایام عید و و روزهای خوشی شان را سپری کنند.

مردم افغانستان عید سعید فطر را امسال نیز در یک فضای کاملاً امن و آرامش سپری کردند و با خاطر جمع و اطمینان قلبی در تفریح، سیاحت و عیدگشتک پرداختند و این ایام مبارک را جشن گرفتند.

مردم از امن و آرامشی که در افغانستان در سه سال پسین برقرار گردیده، کاملاً خرسند استند و با گذشت هر روز اهمیت و ارزش نظام اسلامی شان برای شان بیشتر می‌شود و حمایت مردم از نظام شان نیز افزایش می یابد.

بدون شک؛ حکومت و نظامی که برای تامین امنیت کشورش تلاش ورزد، خود بقای خود را تضمین می‌کند و پایه‌های خود را استحکام می‌بخشد و مردم نیز در کنارش قرار گرفته، نظام خود را از ریخت‌وریز حراست و پاسداری می‌نمایند.

تاریخ گواه است، حکومت‌هایی که امنیت را در کشور تامین نتوانستند، به زودی به سقوط مواجه شدند و فرو ریختند و کاخ‌های ظلم و بی‌عدالتی شان، با خاک یک‌سان‌ گردید.

حالا که الحمدلله آزادی، امنیت و آرامش سرتاسری در کشور ما تامین گردیده است، با گذشت هرروز حکومت ما نیز قوی‌تر می‌شود و بدخواهان این نظام اسلامی، با گذشت هر  روز در معرض نابودی قرار می‌گیرند و حتی قدر پشت انگشت هم در میان جامعه و مردم افغانستان، جای پا ندارند.

در کنار آزادی و آرامی، با گذشت هر روز گوهر آبادی نیز برای ملت ما میسر می‌گردد و مردم ما از نعمت آبادی و شکوفایی بهره‌مند می‌شوند.

کارِ پروژه‌های عادی و انکشافی در سراسر کشور به خوبی به پیش می‌روند و زمینه‌ی اشتغال‌زایی، کار، فعالیت و معاش برای مردم میسر می‌گردد و ملت با گذشت هرلحظه به زندگی مرفه و سعادتمند دست می‌یابد.

امیدواریم که مسئولان امور بیشتر به روز و روزگار مردم توجه کنند و یک سلسله مشکلاتی که هنوز دامنگیر مردم افغانستان است را، نیز برطرف سازند و مردم بیشتر از پیش، در یک فضای پرآسایش، روشن و تازه زندگی نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن