افغانستان

معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرا بر تنظیم امور ترانسپورت تاکید کرد

معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرا در دیدار با سرپرست وزارت ترانسپورت بر تنظیم امور ترانسپورت در کابل و شاهراه ها تاکید کرد.

معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرا در دیدار با سرپرست وزارت ترانسپورت بر تنظیم امور ترانسپورت در کابل و شاهراه ها تاکید کرد.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا امروز با نشر این خبر گفته است: مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرا با مولوی حمیدالله آخندزاده سرپرست وزارت ترانسپورت و هوانوردی دیدار کاری کرد.

در این دیدار مولوی حمیدالله اخندزاده در مورد چگونگی فعالیت وزارت مربوط به کفیل ریاست الوزرامعلومات داد و گفت: قرار داد هایی در بخش هوانوردی در آن وزارت  با شرکت های خدمات هوایی صورت گرفته است که مشکلات معین خود را دارد٬ آنان مصروف حل جنبه های حقوقی این قرارداد ها اند  و به زودی برای آن یک راه حل جستجو خواهند کرد.

وی افزود که عواید وزارت ترانسپورت و هوانوردی به گونه شفاف جمع آوری می شود و در مطابقت با برنامه  های آماده شده،  کارکردهای آن بر محور خدمات بهتر ترانسپورت هوایی و زمینی می چرخد.

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرا گفت: مشکلات توافقات انجام شده بین وزارت ترانسپورت و هوانوردی و شرکت های بین المللی در دوره اداره قبلی کابل باید به زودی حل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *