افغانستان

استقبال سیاحان بریتانیوی از امنیت و سهولت ها برای سیاحان خارجی در افغانستان

دو سیاح انگلیسی، دیروز در دیدار با محمد نبی بها رئیس شرکت دولتی افغانتور وزارت اطلاعات وفرهنگ، از سهولت هایی که امارت اسلامی برای سیاحان خارجی در افغانستان فراهم کرده است، به قدردانی یاد کردند. 

دو سیاح انگلیسی، دیروز در دیدار با محمد نبی بها رئیس شرکت دولتی افغانتور وزارت اطلاعات وفرهنگ، از سهولت هایی که امارت اسلامی برای سیاحان خارجی در افغانستان فراهم کرده است، به قدردانی یاد کردند.

به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ در این دیدار درحالی که قدرت الله نوری مسئول شرکت سیاحتی «ماجرای سفر افغانستان» و میزبان این سیاحان نیز حضورداشت  جوزیف وجیمز سیاحان بریتانیوی  در صحبت های شان از مهمان نوازی و میزبانی مردم افغانستان و مسئولان ریاست شرکت دولتی افغانتور وزارت اطلاعات وفرهنگ، به قدر دانی یاد کردند.

آنان گفتند یکی از آرزو های شان دیدن از افغانستان بود و در جریان 28 روز سیاحت شان در افغانستان از مناظر طبیعی، مکان های تاریخی و آبده های باستانی در ولایت های کابل، نورستان، غزنی، بامیان،هرات، قندهار، هلمند  و غور دیدن کرده اند.

همچنان این سیاحان از برقراری امنیت در افغانستان و سهولت هایی که از جانب امارت اسلامی و مسئولان افغانتور، برای سیاحان خارجی در کشورفراهم شده است نیز به نیکی یاد کردند.

آنان گفتند: در جریان سفر شان در افغانستان به کدام مشکلی بر نخورده اند و امید وار اند که در یک فرصت دیگر باز هم به افغانستان  بیایند و از مکان های  تاریخی و مناظر زیبای  ولایت های دیگر این کشور نیز دیدن کنند.

رئیس شرکت دولتی افغانتور، در صحبت هایش از تأمین  امنیت در کشور گفت ویاد آور شد که افغانستان دارای مناظر طبیعی زیبا، مکان های تاریخی و آبده های بی شمار باستانی است و اکنون فرصت مناسب فراهم شده است که سیاحان داخلی و خارجی با خاطر آرام از داشته های تاریخی و طبیعی این کشور دیدن کنند.

وی افزود که امارت اسلامی همواره تلاش کرده است که خدمات بهتر و سهولت های لازم را برای سیاحان به خصوص از لحاظ امنیتی فراهم کند و از سیاحان خارجی خواست که به افغانستان بیایند و با خاطر آرام از جاهای تاریخی و مناظرطبیعی این کشور دیدن کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *