اجتماعیمقالات

جهان نفاق‌افگن

احمدالله مهاجر

زمانی که به‌خیال‌پردازی و نفاق دشمنان غربی و غرب‌نما می‌بینم، بی‌اختیار خویشتن را در آغوش یک‌فضای آرام حس می‌کنم؛ چون: نظامی که حالا در افغانستان حاکم و قایم است، بدون تردید آرام‌بخش و نظام اسلامی می‌باشد.

بنابراین، ما آرامی خود را بدون از حاکمیت نظام اسلامی در هیچ نظامی ندیده‌ایم و نخواهیم دید و از آنجا که نظام اسلامی در طول تاریخ با ناهنجاری‌های زیادی از سوی دشمنان اسلام مواجه شده است و هر از گاهی دشمنان برخلاف نظام اسلامی افواهات منتشر می‌سازند، می‌دانم که این نظام، به‌واقعیت نظام اسلامی است و در نهایت خود را در آغوش آن، آرام احساس می‌کنم.

جهان امروزی که در نفاق افگنی خود از حد تجاوز نموده، به‌هیچ‌وجه آرامی ما را نمی‌خواهد و هرگز تاب تحمل پیشرفت مایان را ندارد، بلکه می‌خواهند همانند سایر کشورها -بنام- اسلامی تحت بردگی مدرن آنها قرار گرفته و تمام زیربناها و محور اصلی کشور به‌دست آنها باشد.

از همین جاست که با تمام تلاش در صدد از بین بردن و یا بدنام سازی این نظام اند و از طریق رسانه‌ها و مطبوعات دروغ‌ها را نشر نموده و چیزی اندک و کوچکی را چنان بزرگ‌نمایی می‌کنند، انگار که سقوط و عدم سقوط دولت وابسته به آن است و از این طریق نفاق خود را به‌نمایش می‌گذارند.

حقیقت این است که جهان اخبار دروغ برخلاف امارت اسلامی، اخبار تخمینی، از منابع مردمی بدون تحقیق در مورد مُخبِر و گرفتن نظرات در مورد افغانستان از افرادی که خارج از وطن زیست دارند و یا مخالف سرسخت آن هستند؛ تمامی این موارد را جمع‌آوری نموده و نشر می‌کنند در حالی که اصول رسانه‌ها و اصول ژورنالیستی هیچ‌یک آن را تقاضا نه، بلکه مردود می‌شمارند.

بنابراین، بر مردم غیور افغانستان، لازم می‌دانم تا از چنین افواهات آگاه شده و بدون تحقیق آنها را منبع قرار ندهند؛ بلکه امارت اسلامی افغانستان همانند سایر کشورها منابع مؤثق از خود داشته، به آنها رجوع کرده شود و بدانند که دشمنان در پی‌تخریب حکومتی هستند که مستقل، آزادی‌خواه و اسلامی می‌باشد و به‌خاطر آن، از هیچ‌گونه دروغ و مبارزه‌ای دریغ نمی‌ورزند.

پس هوشیارانه وارد میدان عمل شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن