سخن انیس

خرسندی ملت از تامین امنیت در روزهای عیدسعید فطر

از روزی که امارت اسلامی، این سرزمین را به طور کامل فتح کرده است، امنیت و آرامش سرتاسری در کشور تامین گردیده و مردم با روحیه آرام در هر کجای کشور گشت و گذار می‌کنند و به سیر و سیاحت می‌پردازند.

ما در روزهای عید سعید فطر شاهد آرامی و ثبات کامل در سراسر کشور بودیم که با تحقق آن، امید مردم دوباره زنده شد و خون نشاط و شادمانی در رگ های مردم جریان پیدا کرد.

نیروهای امنتیی و دفاعی امارت اسلامی به جهانیان نشان دادند که می‌توانند رویاهای ملت خود را متحقق بسازند و خواب های سبز مردم خود را به صلح، ثبات و امنیت تعبیر نمایند.

قرار گزارش‌ها مسافرینی که در روزهای عید از مسیر شاهراه کابل ـ مزارشریف عبور کرده اند، شاهد دسته دسته یی از مردم بوده اند که از ولایات قندهار، هرات، هلمند، خوست، پکتیا، جلال آباد و دیگر ولایات کشور غرض سیاحت و میله به سالنگ‌ها و جاهای تفریحی کشور رفته بودند و با خاطر آرام و شادمانی کامل به سیر و سیاحت پرداختند.

متقابلاً دیگر هموطنان ما نیز از ولایت های مختلفی به ننگرها، پکتیا، خوست، غزنی، فاریاب، قندهار، هرات، کنر و ولایات دیگری رفتند و با برادران خود یکجا به تفریح و سیاحت پرداختند و با رسم و رواج های ملی و میهنی خویش آشنایی بهتری پیدا نمودند.

مردم ما بعد از سپری کردنِ جنگ های تحمیلی و ناامنی‌های طولانی و به دست آوردن گوهر آزادی و نعمت استقلال، یکبار دیگر همدیگر را در آغوش کشیدند و گل تبسم در لبان شان به شکوفایی نشست و خون نشاط و شادمانی در شریان‌های شان جریان پیدا کرد.

مردم افغانستان باید قدر این موهبت الهی را بدانند و نگذارند که یک مشت عناصر فرصت‌طلب و استفاده‌جو بار دیگر امنیت و ثبات کشور را برهم بزنند و این نعمت رنگین الهی را توسط مداخلات و شیطنتِ بیگانه‌گان از ملت ما باز بستانند.

از جانب دیگر امارت اسلامی افغانستان نیز تلاش خواهد کرد تا زمینه‌ی زیست و زنده‌گی بهتر و مناسب‌تری را به ملت خود مساعد سازد و مردم ما در آینده‌ی بهتر و شکوفاتر از امروز به سر ببرند و آرمان های سبزی را که در دل دارند مشاهده نمایند و به تماشا بنشینند.

فضای آرام این روزها پس‌منظر آینده‌ی کشور را رنگینتر رقم زد و ملت را بیشتر از پیش به صلح و ثبات باورمند ساخت و تبلیغات زهراگین دشمنان افغانستان را نقش برآب نمود.

در آخر از رب العالمین استدعا داریم که این ثبات، امنیت و آرامش ما را دوام ببخشد و برای بقای این نظام اسلامی لطف و مهربانی بیشتری را عنایت ما بفرماید.

آمین یارب العالمین .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *