افغانستان

در شش ماه گذشته بیش از 65 قضیه قتل درپایتخت حل شده است

والی کابل در یک گردهمایی بزرگ مردمی در ولسوالی موسهی که به منظور حل دشمنی بین دو خانواده برگزار شده بود گفت در شش ماه گذشته بیش از 65 قضیه قتل در ولسوالی های مختلف حل و فصل شده است.

والی کابل در یک گردهمایی بزرگ مردمی در ولسوالی موسهی که به منظور حل دشمنی بین دو خانواده برگزار شده بود گفت در شش ماه گذشته بیش از 65 قضیه قتل در ولسوالی های مختلف حل و فصل شده است. دفتر مطبوعاتی والی کابل دیروز با نشر این خبر گفته است :شیخ محمد قاسم خالد والی کابل در این نشست از مبارزات و فداکاری های مردم ولسوالی موسهی در جهاد 20 ساله قدردانی کرد و گفت که این مردم در راه حاکمیت نظام اسلامی فداکاری های زیادی کردند و متحمل رنج های فراوان شدند و این هرگز فراموش نمی شود.

والی کابل افزود؛ مسئولان موظف اند که از نزدیک به مشکلات مردم گوش فرا دهند و برای حل آن تلاش کنند.

شیخ محمد قاسم خالد نیز گفته؛ در شش ماه گذشته بیش از 65 قضیه قتل در ولسوالی های مختلف که از ده ها سال می گذشت، به رهنمايی دفترش و همکاری مسئولان ولسوالی های مربوطه حل و فصل شده است.

خالد در نشست دیروزی با ابراز خوشحالی از اینکه دشمنی بین دو خانواده تبدیل به دوستی شده است، از لحاظ شرعی در باره قتل معلومات ارائه نموده و از آنها خواست تا اختلافات خود را حل کرده و برادری را حفظ کنند و در فضای آرام زندگی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *