افغانستان

نقش علما در راستای مبارزه با بیماری ایدز مهم است

سرپرست وزارت صحت عامه در نشستی با نماینده های وزارت ارشاد، حج و اوقاف  وشماری دیگراز وزارت خانه ها نقش علما را در راستای مبارزه با بیماری ایدز مهم خواند.

سرپرست وزارت صحت عامه در نشستی با نماینده های وزارت ارشاد، حج و اوقاف  وشماری دیگراز وزارت خانه ها نقش علما را در راستای مبارزه با بیماری ایدز مهم خواند.

دفتر مطبوعاتی وزارت صحت عامه با نشر این خبر گفته است: داکتر قلندر عباد سرپرست وزارت  صحت عامه، در نشست با مولوی عارف الله عارف معین مالی و اداری وزارت ارشاد، حج و اوقاف و مولوی حمیدالله امین نماینده وزارت امر

بالمعروف و نهی از منکر و شماری دیگری از علما روی چگونگی مبارزه با بیماری ایدز بحث و تبادل نظرکرد.

در این نشست سرپرست وزارت صحت   عامه، نقش علما را در راستای مبارزه با بیماری ایدز مهم خوانده و از نمایندگان وزارت های مربوطه خواست تا با استفاده از  منابر، و دیگر اماکن عامه در راستای بلند بردن سطح آگاهی عامه ، وزارت صحت عامه را در کنترول بیماری ایدز همکاری نمایند.

همچنان داکتر قلندر عباد، با اشاره بر دستآوردهای وزارت صحت عامه در پیوند به تطبیق واکسین کرونا، واکسین پولیو و دیگر واکسین ها گفت که ما بسیار عملکرد خوب در این راستا داشتیم و نقش علمای کشور در این امر بسیار مهم و برجسته بود.

از سوی هم، نماینده گان وزارت خانه های ارشاد، حج و اوقاف و امر بالمعروف و نهی از منکر، همکاری شان را با وزارت صحت عامه اعلام نموده و وعده دادند که در این راستا آنان از طریق مساجد، سیمنارها و امکانات دیگر علمای کرام را دعوت به  همکاری در امر مبارزه با  امراض مهلک و ساری  خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *