اخبارافغانستان

پرداخت  مبلغ ۴۰۰ میلیون افغانی خدمات مالی اسلامی به شکل مرابحه و وکاله منظور شد

پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون افغانی خدمات مالی اسلامی به شکل مرابحه و وکاله از سوی صندوق انکشاف زراعت جهت سرمایه گذاری در سکتور زراعت و مالداری طی جلسه‌ای که در وزارت زراعت، آبیاری و مالداری تحت سرپرستی مولوی صدراعظم عثمانی معین زراعت و مالداری دایر شده بود منظور شد.

این جلسه با  حضور مولوی صدراعظم عثمانی  معین زراعت و مالداری وزارت زراعت، مولوی عبدالقدیر احمد معین مالی و اداری وزارت مالیه، مسوولان صندوق انکشاف زراعتی به منظور بررسی چگونگی  پرداخت  ۴۰۰ میلیون افغانی پول به شکل مرابحه  و وکاله جهت سرمایه‌گذاری در بخش زراعت و مالداری برگزار شد. در جلسه یاد شده  پس از ملاحظه درخواست متقاضی‌ها پرداخت ۴۰۰ میلیون افغانی خدمات مالی اسلامی به شکل مرابحه و وکاله برای بانک اسلامی افغانستان و افغان یونایتد بانک برای کار و بار زراعت و مالداری منظور گردید.

 در این جلسه انجینر عبدالغفور غفاری رئیس هیئت عامل صندوق انکشاف زراعت (ADF)، مولوی صدیق الله رحمانی رئیس تصدیق دهی تخم‌های بذری، و متخصصان بخش زراعت و مالی حضور داشتند.

این خدمات مالی اسلامی به منظور حمایت از دهقانان و مالداران و رشد و انکشاف سکتور زراعت و مالداری برای متقاضیان طبق معیارهای تعیین شده پرداخت می‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *