سیاسیمقالات

افغانستانِ اشغال‌شکن

 

افغانستان، سرزمینی است که در آغوش خود مردان آهنین و شیرانِ اشغال‌شکنی را پرورش داده است و هیچ‌نیروی متجاوزی در این خاک‌وخطه به موفقیت و کامیابی دست نیافته است و در آینده هم نمی‌یابد.

متٲسفانه یک عده مردم ساده لوح، بدعقیده و بی‌بصیرت، هنوز منتظر استند که امریکا و اشغالگران بر می‌گردند و بار دیگری به کام این دون‌فطرتان، دالر می‌ریزند.

این قماش مردم، از رزاق‌بودن پروردگار منکر و از نصرت و لطف الهی محروم استند و همیشه منافع شان را در غلامی امریکا و روس و در بردگی مستکبران جهانی، جستجو می‌کنند.

اکثر این‌گونه افراد در خارج به سر می‌برند واز پشت دروازه‌های امریکا و غرب می‌جفند و یک‌عده مردم ساده لوح را در افغانستان نیز اغوا می‌کنند و به لجن‌زار فکر خام می‌افگنند.

این قماش، باید بدانند که افغانستان، مفت و رایگان آزادی خود را به دست نیاورده است، در این نبرد سنگین و طاقت‌فرسا، هزاران فرزند ارزشمند این سرزمین‌ جام شهادت نوشیده اند و میلیون‌ها تن زخمی، معلول، مهاجر و آواره گردیده اند.

امریکا و ناتو، توسط فداکاری، حملات استشهادی و جان‌نثاری بی‌دریغ مجاهدینی به شکست مواجه گردیده که تاریخ کارنامه‌ی درخشان آنان را برای ابد در حافظه خواهد داشت و جهان با چشم‌های خود دید که چگونه شکست‌ خوردند و این نیروهای اشغالگر در پیش انظار جهانیان، چگونه رخت اشغالگری و تجاوز خود را از افغانستان برچیدند و رسوا و روسیاه شدند.

در شکست روس‌ها نیز لینن‌پرستان تبلیغات منفی می‌کردند و جهاد مجاهدین را به شکل دیگری جلوه می‌دادند.

امروز نیز یک عده کسانی که از میخانه‌ی امریکا شراب می‌نوشند، تبلیغات منفی می‌کنند و  جهاد، شهادت و تمام زحمات مجاهدین را نادیده می‌گیرند و به رنگ دیگری جلوه میدهند.

ما به ملت مجاهد و قهرمان خود اطمینان میدهیم که دیگر افغانستان به هیچ‌صورت، لانه‌ی اشغالگران نخواهد بود و حتی یک جاسوس هم نمی‌تواند در این سرزمین کارهای استخباراتی و خلاف منافع کشور انجام بدهد.

نیروهای کشفی و استخباراتی کشور وظیفه دارند تا کسانی که به نفع شرق و غرب و ضرر نظام اسلامی حرف می‌زنند و در مجالس و محافل، زهرپاشی می کنند را باید گرفتار کنند و سرچشمه‌ی این تبلیغات زهراگین را کشف و از ریشه قطع نمایند.

جاسوسان امریکا و دیگر کشورهای مغرض از نرمش و مهربانی نیروهای امارت اسلامی افغانستان، استفاده‌ی سوء و ناروا می‌کنند و بر علیه اسلام و نظام اسلامی بی‌شرمانه تبلیغات می‌نمایند و فکرهای خام را در لوح خیال خود، مشق و تمرین می‌کنند.

ملت مجاهد و قهرمان افغانستان، امیدوارند که باید، میان تبلیغات زهراگین و انتقادهای سازنده‌، تفکیک صورت گیرد و کسانی که منافع ملی و اسلامی ملک و ملت را در خطر می‌اندازند، شناسایی و به کیفر اعمال خود برسند.

چنین اشخاص، حتی در صف نظام‌ و میان مجاهدین جا می‌گیرند و دستور و هدایات و نقشه‌های شوم بیگانگان را عملی می‌سازند.

این قماش مردم، آسیب بیشتری را بر نظام، حیثیت و استقلال کشور می‌رسانند و باید از ورود آنان در صف و در چوکات حکومت ناب اسلامی جلوگیری گردد و نشود که خدای‌نخواسته فردا به یک کتله‌ی سرطانی در بدنه‌ی نظام اسلامی تبدیل شوند و تمام پاکی‌ها و ارزش‌ها را باطل کنند و دستاوردها را نقش برآب گردانند.

پاک‌بودن صف مجاهدین از لوث میکروب‌ها و ویروس‌های خطرناک بیگانه، امر لازمی و ضروری است و باید نیروهای استخباراتی کشور در این مورد بیدارتر و جدی‌تر باشند و نگذارند تا این چهره‌های ابلیس‌طینت در میان مجاهدین، علما و نظام اسلامی نفوذ کنند و اهداف بیگانگان و برنامه‌های ضد جهاد را در عمل پیاده نمایند.

در آخر یکبار دیگر به ملت مجاهد و قهرمان خاطرنشان باید کرد که این خاک مقدس و شهیدپرور، اشغال‌پذیر نیست و هیچ‌توطیه و دسیسه‌ای در این کشور شیران موثر نخواهد بود و دیگر برای همیشه این وطن و سرزمین از لوث پلیدی‌های نیروهای بیگانه؛ پاک و محفوظ خواهد بود.

ان‌شا‌ءالله العظیم.

مولوی محمد رحیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *