جهان

حملات بی‌رحمانه اسرائیل، 90تن فلسطینی را به شهادت رساند

وزارت صحت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از زمان آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۲۹ هزار و ۷۸۲ نفر رسید.

وزارت صحت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از زمان آغاز حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۲۹ هزار و ۷۸۲ نفر رسید.

به گزارش رسانه‌ها به نقل از پایگاه خبری «المیادین»، وزارت صحت فلسطین ظهر دیروز دوشنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۱۰ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته انجام داده و در پی آن ۹۰ شهروند فلسطینی شهید و ۱۶۴ نفر دیگر زخمی شده اند.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز  تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر به ۲۹ هزار و ۷۸۲ نفر و شمار زخمی ها به ۷۰ هزار و ۴۳ نفر رسید.

با گذشت بیش از ۴ ماه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در حالی که تلاش های میانجی ها برای حل این بحران ادامه دارد، نظامیان اشغالگر همچنان به جنایت خود ادامه داده و در حال خلق یک تراژدی و فاجعه ای دیگر در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه هستند.

شهر رفح بیش از یک میلیون و چهارصد هزار آواره فلسطینی را در خود جای داده و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر کودک کش رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرده که حملات گسترده ای را طی روزهای آتی به این شهر انجام خواهد داد؛ حملاتی که با همدستی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا صورت می گیرد.

رژیم صهیونیستی در کنار تجاوزهای بی وقفه خود، با محاصره و جلوگیری از ارسال کمک های بشردوستانه و مواد غذایی نیز اوضاع را فاجعه بار تر کرده و دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه دیروز یکشنبه اعلام کرد که هفت کودک فلسطینی در استان‌های مختلف نوار غزه بر اثر سوء تغذیه به شهادت رسیده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *