جهان

نتانياهو: جنگ علیه حماس در نوار غزه تا سال 2025 ادامه خواهد یافت

اظهارات نتانیاهو در دیدار اعضای کابینه جنگ با رؤسای شوراهای محلی در مقر قوماندانی جنوبی ارتش اسرائیل در «بئر السبع» بیان شد.

اظهارات نتانیاهو در دیدار اعضای کابینه جنگ با رؤسای شوراهای محلی در مقر قوماندانی جنوبی ارتش اسرائیل در «بئر السبع» بیان شد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیراسرائیل در اظهاراتی گفت، جنگ علیه جنبش «حماس» در نوار غزه تا سال 2025 ادامه خواهد یافت.

رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند، این سخنان نتانیاهو در دیدار اعضای کابینه جنگ با روسای شوراهای محلی در مقر قوماندانی جنوبی ارتش اسرائیل در «بئر السبع» بیان شد.

بر اساس گزارش‌ها، نخست وزیر به رؤسای شوراهای

محلی نزدیکی نوار غزه گفت، انتظار می‌رود جنگ علیه

حماس تا سال 2025 ادامه پیدا کند.

به گزارش «کانال 12» اسرائیل، نتانیاهو ارزیابی را در چارچوب بحثی بیان کرد که چارچوب فعلی وزارت دفاع را بررسی کند و به اسرائیل‌هایی که مایل به بازگشت به مناطق تخلیه شده در 4/7 کیلومتری مرز غزه هستند کمک مالی کند.

این گزارش بیان کرد، رؤسای شوراهای محلی به نتانیاهو گفته‌اند، اکثر ساکنان نزدیکی نوار غزه به دلیل شلیک موشک از غزه و مسائل امنیتی، در این مرحله مایل به بازگشت نیستند.

رؤسای شورا خواستند بازگشت به تابستان و آغاز سال تحصیلی جدید به تاخیر بیفتند و تل‌آویو تامین هزینه اقامت آن‌ها در اقامت‌گاه‌های موقت را تا آن زمان ادامه دهد.

این کانال توضیح داد، نتانیاهو این درخواست را پذیرفته و قول داده است کمک‌های مالی تا آن زمان اجرا شود و این نشان می‌دهد دستوراتی به مقامات مربوطه صادر کرده است.

کانال 12 گزارش داد، نتانیاهو در بیانیه‌های عمومی در ابتدای این نشست گفت: «مصمم به بازسازی کیبوتص‌ها و جوامع نزدیکی غزه، بازگردان ساکنان به خانه‌های‌شان و ایجاد رونق و رفاه منطقه هستیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *