اجتماعی

صبح پیروزی مشعل‌داران آزادی قدس، در راه است

صبح روز ۱۵ میزان ۱۴۰۲، سربازان و پیکارجویان حماس فلسطین، حملات سخت‌وسنگین را علیه رژیم سفاک و غاصب اسرائیل تحت عنوان ( طوفان الاقصی) راه‌اندازی نمودند.

صبح روز ۱۵ میزان ۱۴۰۲، سربازان و پیکارجویان حماس فلسطین، حملات سخت‌وسنگین را علیه رژیم سفاک و غاصب اسرائیل تحت عنوان ( طوفان الاقصی) راه‌اندازی نمودند.
همچنان در این نبرد ظفرمند و هجوم مبارزین برحق فلسطینی‌ها، مراکز نظامی، میدان‌های هوایی و سایر پاس‌گاه‌های رژیم غاصب اسرائیل مورد حملات موشکی ( قسام) قرار گرفت.
محمد ضیف فرمانده شبکه راکت‌های ( قسام) می‌گوید‌: حدود پنج‌هزار راکت ( قسام) در کمتر از نیم ساعت، پایگاه‌های مهم را، در خاک اسرا‌ئیل غاصب هدف قرار داد.
از طرف دیگر هم باید گفت : بخش‌هایی از شهرک‌های اشغالی رژیم اسرائیل مورد حملات هوایی و پهپادهای مشعل داران آزادی قدس قرار گرفت.
ورود سربازان و مجاهدین فلسطینی به شهرک‌های اشغالی رژیم غاصب اسرائیل، نشانه نیرو‌ و‌ قوت عالی حماسه‌سازان فلسطینی‌ها و به خصوص جنبش حماس و جهاد اسلامی است.
در حملات طوفان‌الاقصی، مانند حملات سنگین که تحت عنوان ( سیف القدس ) در ماه می ۲۰۲۱، علیه رژیم سفاک اسراییل صورت گرفته بود، شکست ننگین ارتش تا به دندان مسلح صهیونیست غاصب را رقم زد.
حملات ( سیف القدس) که در سال ۲۰۲۱ توسط جنبش حماس‌راه اندازی شد و حدود ۱۲ روز طول کشید، نیز بخش‌هایی رژیم اسرائیل، مورد اهداف راکت های قسام قرار گرفت که در پاسخ به جنایات اسرائیل انجام شده بود، البته در نبرد خونین سیف القدس، حدود ۲۶۴ فلسطینی، از جمله ۶۶ کودک و ۳۹ زن به شهادت رسیدند.
در نبرد بی پیشنه‌ای طوفان‌الاقصی، پاسگاه‌های مرزی دشمن چیده شد، ده‌ها سرباز این رژیم سفاک کشته و جمع دیگری به اسارت مشعل داران آزادی قدس در آمدند و نیز تعدادی از تانک‌های غول پیکر و زره پوش این رژیم سفاک منهدم و به آتش کشیده شد.
این حملات بیشتر در جهت پاسخ به جنایت رژیم سفاک و غاصب صهیونیست، صورت گرفته است.
شهادت و قربانی‌های مظلومانه فلسطینی‌ها و مبارزات چشم‌گیر آن‌ها، بیش‌تر از هفتاد سال است ادامه دارد که در این مدت اسرا‌ئیل غاصب با همکاری جنایت‌کاران جهانی مانند امریکا و انگلیس، از هیچ نوع ستم، قتل و خون ریزی، بالای فلسطینی‌های مظلوم دریغ نکردند.
اما قضاوت جامعه جهانی و غرب، همیشه یک طرفه و به حمایت صهیونیست جهان خوار بوده و است، که اسرائیل غاصب را مدافعین و فلسطینی های مظلوم را تروریزم می خوانند.
آمریکا و جامعه اروپا، حمله‌ی حماس را که تحت عنوان ( طوفان الاقصی) بالای اسرائیل غاصب صورت گرفت، عمل تروریستی عنوان کرده و آن را بی‌جا می‌دانند، اما فرزندان مظلوم فلسطین که هر روز توسط رژیم سفاک صهیونیستی به شهادت میر سند، در برابر آن سکوت شرم‌آور اختیار می‌کنند.
یقیناً سکوت معنا دار جامعه جهانی، در برابر شهادت فلسطینی‌ها، ستم دیگری است که روا داشته می‌شود.
مهم تر از همه سکوت کشورهای اسلامی و تنها گذاشتن فلسطین و به ویژه بی پروایی و غفلت کشورهای عربی، داغ و لکه سیاه بر جبین تاریخ است و عرق شرمی است، که بر دامان ذلت فرو‌د می آید.
کشورهای عربی که در پی عادی سازی روابط با رژیم سفاک اسرائیل هستند، بدانند که فلسطین مظلوم به قله سعادت و پیروزی نزدیک است و تیغه‌ی شمشیر فلسطینی‌ها در فرصت کوتا، شاه‌رک حیات اسرائیل غاصب را خواهد برید، آنگاه کشورهای عربی که در پی عادی سازی روابط با اسرائیل قرار دارند، در پیش گاه خدا و امت اسلامی شرم‌سار و سر افکنده خواهد بود.
بناءً بر مسلمین و کشورهای اسلامی لازم است، تا به حمایت از سنگر داران و مبارزین برحق فلسطینی ها صدا بلند کنند و برای مبارزین و مشعل داران آزادی قدس، دعا کنند.
خواهر و برادر مبارز فلسطینی ام ، قربان مبارزات و پیکارهای نفس گیر شما.
می‌دانم که دو میلیارد مسلمان، شما و اولین قبله‌ی مسلمین را، تنها رها کردند، امروز یک امت مدیون ایمان راسخ، شهامت، دلاوری ،‌‌ قهرمانی‌ها و مبارزات بی دریغ شما است.
ای مشعل داران آزادی قدس !
هیچ تاریخی نمی‌تواند از کنار رشادت‌ها، مبارزات، قهرمانی‌ها و دلاوری‌های سازنده شما به سادگی عبورکند و به آن سر تعظیم فرود نیاورد، حتی دشمنان زبون ( صهیونیست های غاصب) نیز از پیکار های بی دریغ و رشادت های شما انکار نمی توانند.
شما درس آزادگی و مبارزات را، برای بشریت هدیه دادید.
می‌دانم، که دشمن در پی انتقام بوده، شاید مردم فلسطین از جمله سربازان جنبش حماس، در زیر آتش خمپاره ها به شهادت برسند، اما این بار نیز این طوفان به پایان میرسد، هجوم دیوهای وحشی ختم می شود، زخم‌های مبارزین التیام و شفا می‌یابد، صف‌های شکسته‌ی نماز گزاران قدس باز هم پیوند میگیرد.
داغ و لکه‌ی شرمندگی در جبین آنانیکه شما را تنها رها کردند، ماندگار است.
در فرجام شکست و اضمحلال لشکر سیاه اسرائیل و آزادی قدس حتمی است.
و فریاد مبارزان فلسطینی تا نابودی صهیونیست، طنین انداز است.
پیروز باد قدس و رهروان مبارز قدس.
م.عزیزی تاتار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *