گزارش

خوشحالی شهروندان کابل از سپری شدن ایام عید در فضای امن

شهروندان کابل با اظهار خرسندی از تأمین امنیت روز های عید توسط نیروهای امنیتی امارت اسلامی می‌گویند که سه روز عید را بدون کدام واقعه امنیتی در یک فضای امن با خانواده های شان به خوبی و خوشی سپری کردند.

شهروندان کابل با اظهار خرسندی از تأمین امنیت روز های عید توسط نیروهای امنیتی امارت اسلامی می‌گویند که سه روز عید را بدون کدام واقعه امنیتی در یک فضای امن با خانواده های شان به خوبی و خوشی سپری کردند.

شهروندان کابل می‌گویند واقعاً جای خرسندی است که ایام عید را در فضای امن سپری کرده‌ایم

این اظهارات شهروندان در حالی مطرح می شود که قبل از روی کار آمدن امارت اسلامی، شهروندان کابل در روزهای عید شاهد یک یا دو حمله تروریستی بودند و مردم با ترس و هراس روزهای عید را جشن می گرفتند.

شهروندان کابل می‌افزایند، امسال روزهای عید را بدون ترس و هراس با خانوادهای شان و بدور از کدام واقعه امنیتی سپری کردند، زیرا نیروهای امنیتی امارت اسلامی امنیت روزهای عید را به صورت اساسی تأمین کرده بودند.

مردم کابل می‌گویند، تلاش های نیروهای امنیتی در سه روز عید سبب شد که هیچ واقعه امنیتی در شهر کابل رخ ندهد و مردم روزهای عید به آرامی را سپری کنند.

آنان تاکید کرد: نیروهای امنیتی شب و روز در نقاط مختلف شهر کابل با ایجاد ایست های باز رسی حضور داشتند.

بر اثر تلاش نیروهای امنیتی هیچ واقعه‌ی تروریستی در روزهای عید رخ نداده است.

شهروندان می‌گویند، در روزهای عید نیروهای امنیتی برای تأمین امنیت برگزاری نماز عید در تمام مساجد حضور داشتند که امسال شهروندان از نگاه امنیتی در روزهای عید هیچ نگرانی نداشتند، تنها مشکل که در روزهای عید وجود داشت، مشکلات ترانسپورتی بود.

مسئولان امنیتی کابل می گویند که در شب و روز های عید، هیچ گونه واقعه ضد امنیتی در پایتخت رخ نداده و نیروهای امنیتی، امنیت شهروندان را به گونه کامل تأمین نموده بودند.

آنان افزوده اند که بخاطر تأمین امنیت روز های عید تدابیر امنیتی در دروازه های ورودی، ساحات مختلف شهر و اطراف آن اتخاذ شده است تا مردم بتوانند به خوشی عید را سپری نمایند.

آنان همچنان علاوه کردند که شهروندان کابل با اطمینان کامل و بدون اندک ترین تشویش امنیتی عید و دیگر روزهای مهم را به خوشی سپری کنند، منسوبین امنیتی جهت تأمین امنیت شهروندان با تلاش های شبانه روزی در خدمت مردم می باشند.

قابل یاد آوری است که روزهای عید در سراسر کشور بدون کدام واقعه امنیتی در یک فضای امن برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *