سخن انیس

سوزاندن قرآن کریم؛ عمل زشت و ذلیلانه

دشمنان اسلام که در هر میدان شکست خورده اند، دیگر تاب مقابله با پیروان این کتاب باعظمت را ندارند، حالا از سرِ ضعف و ناتوانی، دست به سوزاندن کتاب الهی می‌زنند و با احساسات نزدیک به دو میلیارد مسلمان، بازی می‌کنند.

دشمنان اسلام که در هر میدان شکست خورده اند، دیگر تاب مقابله با پیروان این کتاب باعظمت را ندارند، حالا از سرِ ضعف و ناتوانی، دست به سوزاندن کتاب الهی می‌زنند و با احساسات نزدیک به دو میلیارد مسلمان، بازی می‌کنند.

دشمنانِ شکست‌خورده‌ باید بدانند که شکست مفتضحانه‌ی شان، قابل جبران نیست و با این کارهای زشت و بزدلانه نمی‌توانند؛ انتقام شکست خود را بگیرند و به مرام ناپاک خود برسند.

خداوند دانا و توانا، کافران را با گذشت هرروز در جهان ذلیل می‌سازد و در میدان‌ها با رسوایی، روسیاهی و شکست‌های پی‌هم مواجه می‌شوند و هیبت و هیمنت خود را از دست می‌دهند.

قرآن عظم الشٲن، کتابی‌است که محتوای وسیعی دارد و دساتیر این کتاب، سرنوشت بشر را راست رقم می‌زند و سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت را احتوا می‌کند.

کافران باید بدانند که با سوزاندن این کتاب باعظمت، نه‌تنها تغییراتی در برنامه‌های سالم و سازنده‌ی آن به وجود نمی‌آید، بل‌که برعکس با گذشت هر روز در قلب‌ها و روح و روان‌ها بیشتر نفوذ می‌کند و جهان انسانی را به سوی خود می‌‌کشاند.

حکمت این کتاب؛ لایزال و قدیم است و با سوزاندن این کتاب؛ محتوا، حکمت و معجزات آن نمی‌سوزد، بل‌که با گذشت هرلحظه سیطره‌ و رسوخ آن در جهان گسترش می‌یابد و فرش سبز حاکمیت و تسلط آن در سطح گیتی بیشتر هموار می‌گردد.

آن کتاب زنده؛ قرآن حکیم

حکمت او لایزال است و قدیم        اقبال لاهوری.

در آخر ملت مجاهد و حق‌پرست افغانستان و پیروان راستین قرآن کریم، این عمل زشت سویدنی متعصب را با شدیدترین الفاظ تقبیح می‌کنند و این عمل را یک عمل بزدلانه و جاهلانه می‌دانند و همچنان از کشورهای اسلامی می‌خواهند که در قبال این امر شنیع بی‌تفاوت نباشند و این دشمنان اسلام و انسانیت را بفهمانند؛ تا بار دیگر به چنین جنایات نابخشودنی دست نزنند.

دشمنان کوردل باید بدانند؛ قرآن از خود پیروانی دارد که کمر بزرگ‌ترین هیولاهای جهانی را شکستانده اند و دماغ ابرقدرت‌های جهان را بر خاک ذلت مالیده اند.

اگر باور ندارند تاریخ تجاوز انگلیس، روس و امریکا در افغانستان را مطالعه کنند تا بدانند که پیروان قرآن با آنان چه‌ها کرده اند و دشمنان قرآن مبارک با چه سرنوشت‌هایی مبتلا شده اند؟؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *