افغانستان

امارت اسلامی از ورزشکاران خود حمایت می کند

معاون سیاسی ریاست الوزراء در دیدار با مسؤلین ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش و رهبری فدراسیون فوتبال، برحمایت امارت اسلامی از ورزشکاران تاکید کرد.

معاون سیاسی ریاست الوزراء در دیدار با مسؤلین ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش و رهبری فدراسیون فوتبال، برحمایت امارت اسلامی از ورزشکاران تاکید کرد.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء دیروز با نشر این خبر گفته است: مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزراء امارت اسلامی با مسئولان ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش و رهبری فدراسیون و اعضای تیم ملی فوتبال دیدار کرد.

در این دیدار مسئولان و اعضای تیم ملی فوتبال ضمن یادآوری از آمادگی کامل شان جهت اشتراک در جام قهرمانی آسیای مرکزی که در روزهای آینده برگزار می گردد، گفتند که با روحیه عالی و آمادگی های خوب در این مسابقات اشتراک خواهند کرد.

آنان همچنان یاد آور شدند، با حمایت امارت اسلامی دستاوردهای خوبی دارند و برای مسابقات آینده آسیای مرکزی نیز آمادگی گرفته اند.

عبدالله المطیری مربی تیم ملی فوتبال که شهروند کویت است، گفت: امور فدراسیون فوتبال مطابق معیارهای فیفا به پیش میرود و در این زمینه هیچ کاستی وجود ندارد و با حمایت امارت اسلامی  و با تلاش های اعضای تیم، موفقیت های  فراتر از بازی های آسیایی نصیب این تیم خواهد شد.

یوسف کارگر رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در دو سال اخیر بازیکنان این فدراسیون ۱۴ مسابقه مهم انجام داده اند و در بیشتر آنها‌ پیروز شده اند.

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزراء خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال گفت: شما افتخار ما هستید و از اینکه جوانان افغان در هر عرصه برای کشور تلاش می کنند، جای خوشبختی است.

وی افزود که امارت اسلامی از ورزشکاران خود به طور کامل حمایت می کند و همه شرایط ممکن را برای موفقیت آنها مساعد کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *