سیاسی

رمز پیروزی نظام‌‌ها در چیست؟

اتحاد و همدلی، کلید هرگونه پیروزی است و هر موفقیت با هماهنگی، همدلی و همدیگرپذیری به ملت‌ها، حکومت‌ها و نظام‌ها میسر می گردد.

احمدشاه
اتحاد و همدلی، کلید هرگونه پیروزی است و هر موفقیت با هماهنگی، همدلی و همدیگرپذیری به ملت‌ها، حکومت‌ها و نظام‌ها میسر می گردد.
امارت اسلامی افغانستان در کنار دیگر مزایا، دو برجستگی عمده دارد که لازم به تذکر اند.
یک: اتحاد و همدلی سران و بزرگان این نظام.
دو: هماهنگی ملت و مردم با این نظام.
این دو نعمت، زمینه‌ی موفقیت و پیروزی امارت اسلامی را به طور گسترده هموار کرده است؛ جهان و کشورها نیز تصمیم گرفته اند تا این نظام متحد، مستقل و پایدار را به رسمیت بشناسند و مخالفانِ این نظام فراگیر را بیشتر از پیش، منزوی و بی‌چاره بسازند.
واقعاً حکومتی که با ملت خویش همرنگی و همدلی داشته باشد، نه‌تنها که متزلزل نمی‌شود، بل‌که با گذشت هرروز پایه‌های حاکمیتش قوی‌تر می‌گردد و در اعماق جامعه و ملت ریشه می‌دواند.
نظام جمهوریت باوجود امکانات عجیب و غریبی که از امریکا و جهان به دست می‌آورد، نتوانست استحکام پیدا کند و در قلب ملت و مردم جای و جایگاهی داشته باشد.
چون رژیم جمهوریت، یک نظام اسلامی، ملی و مردمی نبود و همه امورش به دست سازمان سیای امریکا و کشورهای بیگانه بود و مردم افغانستان در تصمیم‌گیری ها، اصلاً نقشی نداشتند.
رهبرنماهای دوره‌ی سیاه جمهوریت، تنها در روزهای انتخابات به ملت مراجعه می‌کردند و با وعده‌های چرب و دروغ‌های شاخدار ملت را فریب می‌دادند و در گودال بدبختی فرو می‌بردند.
بالآخره برنده‌ی انتخابات هم کسانی بودند که مهره‌ی امریکا و غرب می‌بود و منافع قدرت‌ها و کشورهای بیگانه را، بر منافع افغانستان و ملت مظلوم وبیچاره‌ی این سرزمین، ترجیح می‌دادند.
اما، نظام امارت اسلامی برخاسته از متن ملت است و منافع اسلامی و ملی در تمام عرصه‌ها حرف اول را می‌زند و اتحاد و همدلی و همچنان اطاعت از امیر و از جمیع بزرگان، من‌حیث یک وجیبه عملی می‌شود.
این اطاعت و یکپارچگی، دیوار نظام ما را قوت بخشیده و مخالفین نظام را مٲیوس و ناامید گردانیده است که با گذشت هرلحظه در گرداب ناامیدی غرق می‌شوند.
در آخر هم باید اکیداً گفت که؛ رمز پیروزی‌ نظام کنونی را در اتحاد و همدلی و اطاعت می‌دانیم و انتظار می‌رود که موفقیت‌های گسترده‌تر و بیشتری نصیب این نظام و ملت بزرگ افغانستان گردد.
ان‌شاءالله تعالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *